Robot
Enslaved

Efter vår förhandstitt av Enslaved för några veckor växte bara nyfikenheten kring titeln som utvecklas av studion bakom coola Heavenly Sword. Vi slängde därför ett gäng frågor på Tameem Antoniades, en av grundarna tillika chefsdesigner på projektet.

#enslaved-1, #heavenly-sword


Medlem
Enslaved

På det sätt han beskriver spelet och att man måste skydda en npc får mig att verkligen inte vilja spela spelet. "Är det en öppen spelvärd" NEJ! Du ska bara gå framåt hela tiden. På varje fråga svarar han ju nej... Baserat på den här intervjun och hans beskrivning känns det här verkligen inte som ett intressant spel.

Medlem

jag tycker det är ganska skönt när det inte är en öppen värld då är det bara o ströga på rakt fram


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Medlem

Hoppar över detta spel, har inget lust att skydda en AI i 6 timmar eller hur långt det nu kan vara.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Intervjun får mig att tänka på serien Starzinger som också baserades på Journey to the West. Även där utspelar ju storyn sig i scifi miljö.


signatur

"It aint about power, it's about balance!" InitialD

Inaktiv

Tycker det ser intressant ut... Men hade hoppats på att man skiftade mellan karaktärerna under olika delar av spelet, tycker det låter fånigt att springa runt o skydda tjejen genom hela spelet.

Medlem

Ska följa det här. Jag gillar storyn.

Medlem

Verkar intressant, det första jag tänkte på var PoP & Elika.

1
Skriv svar