Rime gratis nu på Epic Store, nästa gratistitel blir City of Brass

Robot
Rime gratis nu på Epic Store, nästa gratistitel blir City of Brass

Gratisspelen fortsätter trilla in på Epic Games Store.

#epic-games-store, #gratis, #nyhetstips, #rime


Medlem

Oerhört bra och känslosamt spel.

Medlem

Köpte RiME till Steam för nåt år sedan men fastnade inte för spelet tyvärr. För långsamt för min smak. Sedan flöt inte spelet på nå bra alls med låg fps trots att jag har en hyfsat stabil burk.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

grät en skvätt i slutet oväntat o väldigt fint


signatur

Nalta saker ska man kunna hinna idag

Medlem

De har ju säkert råd att ge bort bättre spel. Snålt att ge bort indiespel.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

De har ju säkert råd att ge bort bättre spel. Snålt att ge bort indiespel.

Inget fel på dessa spelen - de är ju gratis så det finns ingen anledning att gnälla.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

De har ju säkert råd att ge bort bättre spel. Snålt att ge bort indiespel.

Snålt?
Hur kan man klaga på någonting som är gratis?

Medlem

Jag spelade 2-3 timmar igår och är lite besviken. Jag hade hoppats på mer av en story. Som det är nu känns det bara som en orgie av (ganska lätta) pussel. Dessutom är det något med grafiken som orsakar ett lätt illamående a'la HL2.

Fina miljöer, dock.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

1
Skriv svar