"Ubisoft Pass Premium" dök upp på Ubi-sajten – försvann lika snabbt

Robot
"Ubisoft Pass Premium" dök upp på Ubi-sajten – försvann lika snabbt
Medlem

Alltid haft det på känn att det skulle komma... blir det som EA origin med en månads kostnad runt 100 lappen med de flesta av deras spel i systemet så blir jag riktigt glad 😄

Medlem

Tycker EA's Origin access basic för 250kr/året är riktigt bra, 1000kr/året för full access till allt är också ok om man vet att man köper minst ett spel om året, men det är ju inte helt säkert att man gör det.
Men jag kommer från en tid då jag hyrde nintendo/playstation spel från "Guldrullen", så att betala 100kr en månad för att testa ett spel är helt ok enligt mig, men synd att traditionella demo's har försvunnit.

Jag skulle vilja se att även Ubisoft startade två tjänster istället för bara en: en billigare som kanske har mer begränsad åtkomst, t.ex. lite äldre spel, inte de nyaste och inte season passen till alla spelen heller, och sen en som ger full tillgång till allt.
Problemet blir väl att Ubisoft's spel har flera season pass under spelens livslängd så de kanske inte vill ge full tillgång med deras tjänst. Var så med Game Pass när jag testade det förra året, fick tillgång till spelen men inte dlc's.

Medlem

En billigare variant, så som EA gör med Origin Access Basic, och till PS4... då är jag intresserad!

FM-guru
F.d. Sisyr

Det är en smart affärsmodell, så man blir ju inte förvånad.

Inaktiv

Vem bryr sig, förutom steamknarkare

Medlem

jag gillar det. har Origin premium eller vad den heter och skulle lätt betala 1000/år för full access på uplay också.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av anon_326443:

Vem bryr sig, förutom steamknarkare

Mår du bra? Du verkar så arg

Medlem

På tal om Ubisoft - ett nytt IP från dom verkar läckt.

Roller Champions

https://www.allgamesdelta.net/2019/05/rumor-roller-champions-...


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Gnällkuk
Skrivet av Fezk:

På tal om Ubisoft - ett nytt IP från dom verkar läckt.

Roller Champions

https://www.allgamesdelta.net/2019/05/rumor-roller-champions-...

Såg ju ungefär lika spännande ut som Daytona. Svängavänster-simulator, får hoppas att det finns andra alterantiv än velodrombanor.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Såg ju ungefär lika spännande ut som Daytona. Svängavänster-simulator, får hoppas att det finns andra alterantiv än velodrombanor.

Så känns det alltid när man är oinsatt. Jag förstår inte fotboll för det ser ut som en grupp människor som springer efter en boll. Men jag förstår att för en stor skara människor är det mycket mer än så.

Gnällkuk
Skrivet av Chiefen:

Så känns det alltid när man är oinsatt. Jag förstår inte fotboll för det ser ut som en grupp människor som springer efter en boll. Men jag förstår att för en stor skara människor är det mycket mer än så.

Så är det nog, skillnaden är att fotboll är så extremt mycket mer dynamisk sport och mycket mer uppskattat än Daytona.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Om det är Roller Derby så är det ju mer än att åka fortast i en velodrombana, Är ju massa poängräkning och tacklingar m.m som amerikansk fotboll med anfallare och försvarare


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar