Oops! E3-organisatören läcker Avengers-detaljer – ger games as service-vibbar

Robot
Oops! E3-organisatören läcker Avengers-detaljer – ger games as service-vibbar

Co-op för fyra i en ständigt expanderande värld.

#avengers, #crystal-dynamics, #e3, #square-enix


Medlem
Medlem

Det var inte vad jag väntade... Eller.. iaf inte vad jag hoppats på.

Aja, vi får väl se hur det blir om drygt 1 vecka.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Dom har ju flygmeckanismen fixad för Iron Man "tack vare" Anthem, men jag vill inte ha nån grindfest. Man kan ju sluta hoppas på ett Spider-Man i alla fall...

Avstängd
Skrivet av Birchoff:

Dom har ju flygmeckanismen fixad för Iron Man "tack vare" Anthem, men jag vill inte ha nån grindfest. Man kan ju sluta hoppas på ett Spider-Man i alla fall...

Spider-Man är ju bland dom bästa spelen som kommit ut senaste åren så vad tänkte du?

Jag hoppas även detta blir playstation exklusivt.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Jag hoppas även detta blir playstation exklusivt.

Du vill alltså att folk som inte har ett playstation, inte skall kunna spela spelet? 🤔
Intressant synsätt.

Edit: saknades ett "inte"

Medlem
Skrivet av breahl:

Spider-Man är ju bland dom bästa spelen som kommit ut senaste åren så vad tänkte du?

Jag hoppas även detta blir playstation exklusivt.

Menar att det aldrig kommer bli lika bra som Spider-Man

Medlem
Skrivet av Scream112:

Du vill alltså att folk som inte har ett playstation skall kunna spela spelet? 🤔
Intressant synsätt.

Tvärtom, han vill inte att folk som inte har ett Playstation ska kunna spela.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av breahl:

Spider-Man är ju bland dom bästa spelen som kommit ut senaste åren så vad tänkte du?

Jag hoppas även detta blir playstation exklusivt.

Får man fråga varför du vill att det ska vara exklusivt för PS4?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Tvärtom, han vill inte att folk som inte har ett Playstation ska kunna spela.

haha ah det saknades ett inte där ser jag nu fixat! Tror nog du förstod vad jag menade... men ah väldigt konstigt tankesätt iaf.

Medlem
Skrivet av breahl:

Spider-Man är ju bland dom bästa spelen som kommit ut senaste åren så vad tänkte du?

Jag hoppas även detta blir playstation exklusivt.

Varför hoppas på exklusivitet?

Medlem

För att han är en fanboy.

Medlem
Skrivet av Scream112:

haha ah det saknades ett inte där ser jag nu fixat! Tror nog du förstod vad jag menade... men ah väldigt konstigt tankesätt iaf.

Hehe jag förstod vad du menade, fick bara en tillfällig släng av grammar-nazi


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Vet inte vad Square Enix gör för fel men deras senaste släpp sedan 2014 har inte varit så bra mottaget.


signatur

Ordo Ab Chao

1
Skriv svar