Bloodlines 2 och Borderlands 3 m.fl. kommer till PC Gaming Show

Robot
Bloodlines 2 och Borderlands 3 m.fl. kommer till PC Gaming Show

PC Gamer gläntar på dörren till sin E3-show.

#bloodlines-2, #borderlands-3, #e3, #pc-gaming-show


Releasehästryttare

Undrar vad coffie stain kommer visa upp, kanske dlc till satisfacotry? Lär ju knappast vara ett nytt spel redan.

Medlem

PC Gamer är sponsrade av Epic Games så by default har PC Gaming Show blivit irrelevant.
Likaså alla deras artiklar på deras hemsida och facebook som handlar om valve eller epic blir automatiskt bombade av folk för dom har tappat sin kredibilitet som neutrala/objektiva journalister

Men kudos till dom antar jag, dom får in pengar för att fortsätta köra sin tråkiga presskonferens.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Funcom deltar också; mycket möjligt att dom kommer avtäcka den sci-fi co-op shooter dom arbetar för fullt på och som ska släppas nästa år. Min gissning är att det kommer att vara ett Mutant Chronicles spel.

Medlem

GiEF Bl00dLiNeS 2 gAmePlAi nA0.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

PC Gamer är sponsrade av Epic Games så by default har PC Gaming Show blivit irrelevant.
Likaså alla deras artiklar på deras hemsida och facebook som handlar om valve eller epic blir automatiskt bombade av folk för dom har tappat sin kredibilitet som neutrala/objektiva journalister

Men kudos till dom antar jag, dom får in pengar för att fortsätta köra sin tråkiga presskonferens.

Pcgamingshow har alltid varit sämst dock. Blir intressant att se hur det blir i år.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Pcgamingshow har alltid varit sämst dock. Blir intressant att se hur det blir i år.

Undrar hur publiken kommer ta det, eller om det bara kommer bestå av press och inte vanligt folk


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Undrar hur publiken kommer ta det, eller om det bara kommer bestå av press och inte vanligt folk

Jag är publiken, och publiken säger återigen att pcgamingshow har varit kass tidigare år. Struntar i om några redditörer buar. Om Epic gått in och sponsrat så har nog showen åtminstone ett intressant pc-spel, kanske till och med två


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Jag är publiken, och publiken säger återigen att pcgamingshow har varit kass tidigare år. Struntar i om några redditörer buar. Om Epic gått in och sponsrat så har nog showen åtminstone ett intressant pc-spel, kanske till och med två

Suck
Jag menade folket som är där på plats och kollar på det.
Och bara för att Epic har kastat pengar på konferensen betyder inte automatiskt att något intressant kommer finnas på plats ^^


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Bloodlines är efterlängtat!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar