Ny film från Medal of Honor

Robot
Medlem
Ny film från Medal of Honor

Awesome teaser, förmedlar en hel del känsla, bra musik också.
Tycker även att ljudet är awesome, 15e oktober kan inte komma fort nog...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

GOD DAMN! blev tårögd

Medlem

Ser riktigt mysigt ut.

Medlem

En av de sämsta trailers jag någonsin sett. Säger absolut ingenting ...

Medlem
Skrivet av Rickard11:

En av de sämsta trailers jag någonsin sett. Säger absolut ingenting ...

instämmer. har tröttnat på alla dessa trailers som bara är en massa plåj och inte säger nåtgot över huvud taget om hur spelet kommer bli.

Medlem

nanders+Rickard11: Det här är mer en teaser än en trailer, den är till för att väcka ett intresse med en känsla.

Grymt snyggt jobbat måste jag säga! Det här ser jag fram emot.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Verkar ett helt ok spel, lite annorlunda trailer än andra spel (mot den bättre sidan ) och ser fram emot att få veta mer ^^

Medlem

Vad är det här för skit?
Hur skulle det vara om man fick se hur spelen är i stället för att få en 3 minuters b-film som ingen skulle kolla på ändå?

Jag ser fram emot Super Mario Galaxy 2 när jag ser denna trailern...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Denna filmen visar precis det utveklarna vill visa med spelet(hoppas jag), inte US role the world. Utan hur det är i ett krig där den ända vinnaren är det mänskliga lidandet. Visst det är reklam för US army men som sagt der verkar som man vill visa den grymmaste sidan av ett krig, förlora något man älskar.

Medlem

Den här trailern säger ju massor om hur spelet kommer att bli!

Medlem

Sjuuuuuuk jävla rip off på Black Hawk Down när Shugart ringer hem till sin fru o pratar in på telefonsvararen, och sen missar han henne precis när hon springer in o svarar. Sen fick han medal of honor för sin insats den dagen.

Medlem
Medlem

Tycker den var stencool. Lite story och känsla bakom det istället för pang pang... som någon sade - krig med lidande.

Medlem

Jävlar vilken känsla! Nice.
Känns lite som om man är tillbaka i Call of Duty 1 - gryym känsla!


signatur

Have a good time!

Medlem

Jag längtar ivarjefall efter det här spelet. Kul med mysiga höstreleaser. Och jag gillar när spel snor/inspireras från stora filmer, typ Black Hawk Down! Lead the way!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Teasers har ju funnits länge. Förstår inte att folk är så förvånade över att denna inte visar så mycket.

Medlem

Fantastiskt. Behåller dom det narrativet och känslan i spelet blir detta nog riktigt bra.

Medlem
Skrivet av v1lle3:

Teasers har ju funnits länge. Förstår inte att folk är så förvånade över att denna inte visar så mycket.

Jag blir förvånad om folk tror att känslan i teasern ens kommer återspeglas i spelet...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Ser intressant ut.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Det är en teaser och ingen trailer, precis som jonis skriver, j-a dampungar!
Ni är nog dessutom inte tillräckligt gamla för att spela det ändå, 18 års gräns, spela Super Mario ni istället, låter sunt.

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av v1lle3:

Teasers har ju funnits länge. Förstår inte att folk är så förvånade över att denna inte visar så mycket.

Jag blir förvånad om folk tror att känslan i teasern ens kommer återspeglas i spelet...

Det är nackdelen med alla teasers och trailers. De bara pumpar en full med hype.

Jag tycker i alla fall att spelet verkar intressant.

Medlem

Haha låter lite som Transformers när helikoptern kraschar. Ser riktigt lovande ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Detta är en teaser förstår mig inte på dom som börjar gråta för att man inte får se gameplay eller mer av storyn. Tyckte känslan och musiken var riktigt bra.


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

signatur

Inled oss ej i frestelsen
Utan fräls oss från Ondo

Medlem

samtidigt som han spelar in det meddelandet på telefonsvararen jämte sängen så sover hans fru med Terry och "terry's kid" är med deras dotter som är 14 nu, dom har fortfarande kvar meddelandet med hennes röst när hon var 7 för dom kunde aldrig riktigt släppa dom tiderna, fast att deras dotter har betett sig som avskum mot dom sen hon var 12 och det är därför frugan började dricka och sova med andra män medans hennes man bestämde sig för att åka och kriga för att slippa allting...

det var intrycket jag fick från teasern och kände därför inte samma emotionalitet som resten här

Medlem

intressant, men jag tar inte ut nått i förskott.

Medlem

Något man måste hålla ögonen på i fortsättningen Ser ut att kunna bli bra.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Shit helikopetern krascha!


signatur

Meep!

Medlem

Jag är väldigt kluven angående såna här moodteasers. Det är en väldigt smal knivegg de balanserar på, och ofta känns det som de tror alldeles för hårt på less is more. Jag kommer ihåg hur meningslös den första teasern för MW2 var, Grönt brus och nån tomte som babblar om saker man inte hade nån aning om vad det handlade om förrän spelet kom. Samtidigt finns det teasers som MadWorld-teasern till GoW1 som egentligen inte visade nåt av spelet men verkligen medlade en stark känsla.

123
Skriv svar