PC-versionen av Journey får en lanseringstrailer

Robot
PC-versionen av Journey får en lanseringstrailer

Det älskade Playstation-äventyret har äntligen släppts till dator.

#Journey, #Thatgamecompany


eld
Medlem

Köpt det flera gånger, även spelet man får med musiken är bra!

Medlem

Köpte, spelade, träffade någon random spelar. Vi spammade på "Ljudknappen" igenom halv spelet nästan sen kraschade spelet för mig och där tog resan slut tillsammans med denna ljudspammande person. Mycket trevlig resa. Hade hoppats på att spela igenom hela spelet tillsammans med denna person.

Medlem

Vackert och flummigt.
Tveksam om jag gillar det eller inte, men det är definitivt ett "måste spel" som jag bockat av.

Medlem

Kommer det till Steam?

Medlem

Spelar med ett 1070 och hade problem med stutter och segt gameplay.
Botmedlet var att stänga journeys online del, gjordes via kontrollpanel och windows firewall.
Kunde därefter maxa grafikinställningar utan problem med bilduppdatering eller såsig gameplay. Vet inte om det bara är nvidia relaterat eller om nätkod/server kodning som orsakar problemet.

Medlem

Har sett fram emot detta länge

Medlem

@zaphod.iv: Synd att det var lösningen. Då stängde du av 90% av det som gör spelet så bra.
Hela spelet bygger på att skapa en anonym vänskap och samarbete.

Inaktiv
Skrivet av zaphod.iv:

Spelar med ett 1070 och hade problem med stutter och segt gameplay.
Botmedlet var att stänga journeys online del, gjordes via kontrollpanel och windows firewall.
Kunde därefter maxa grafikinställningar utan problem med bilduppdatering eller såsig gameplay. Vet inte om det bara är nvidia relaterat eller om nätkod/server kodning som orsakar problemet.

Verkar som om de flesta eller alla har problem med fps drops.
Hoppas på en patch snart.

1
Skriv svar