Ditt skepp är din hub i Star Wars Jedi: Fallen Order

Robot
Ditt skepp är din hub i Star Wars Jedi: Fallen Order
Medlem

EAs spelutbud 😅

Medlem
Skrivet av Battlepants:

EAs spelutbud 😅

?


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Enda spel jag var hypad från EA, var star wars jedi order men gameplay förstörde alla mina förväntningar och har 0% tillit till denna spel.. Den dagen george lucas sålde sin rätt till Disney den dagen, begravde han hela star wars serien.. Tyvärr men någon kommer det bästa till sitt slut.. EA närmar ditt och desamma med star wars ... Men jag kommer nog testa den för jag är helt säker att den dyker upp på Origin access.. Hårda ord hårda slutsats men, känner att jag lämnar det gamla som den är och vill inte ha förväntning från de nya av den gamla... Jag njuter Star wars gamla filmer. Men ser nya med vilken action film som helst med andra ord inte star wars utan en vanlig film.


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Inaktiv

Som SWTOR då fast utan laddningsskärmar. Spännande!

Medlem
Medlem
Skrivet av Vamp:

Den vadå? Den versionen, den tidiga alphan, den...? Om du menar DET färdiga spelet, heter det som sagt det. Har aldrig förstått hur det kan vara så vanligt att säga den om spel. Spel i bestämd form är SPELET. Det kan aldrig bli den spelet. DET SPELET. Tack för att ni lyssnade. Det var allt för denna gång.

Han har dyslexi.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Han har dyslexi.

Då ber jag innerligt om ursäkt. Kritiken var inte riktad mot honom personligen, snarare mot alla som säger ”den” om ett spel. Det är ett extremt vanligt fel. Jag tar bort mitt inlägg.

Medlem
Skrivet av Vamp:

Då ber jag innerligt om ursäkt. Kritiken var inte riktad mot honom personligen, snarare mot alla som säger ”den” om ett spel. Det är ett extremt vanligt fel. Jag tar bort mitt inlägg.

Även jag reagerade innan jag hann läsa signaturen.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Som SWTOR då fast utan laddningsskärmar. Spännande!

Samt att det verkar endast finnas en väg att gå.

Inte så stort fan av ”hinder” som i trailern. Som endast är där för att tvinga spelaren använda förmågor (ex röret han forcade).

Medlem

Tror det kommer bli som Mass Effect 2-3. Man har sitt skepp där man kanske kan ha olika interaktioner med andra karaktärer och man har sen någon form av galaxy map där man väljer olika planeter och kör linjära missions.

1
Skriv svar