Facebookstöd i Battle.net

Robot
Inaktiv
Facebookstöd i Battle.net

Bara jag som inte har facebook? :S

Medlem

och ännu lättare för chefen att se varför du är "sjuk" :PpPPP

Medlem
Skrivet av Ricken:

och ännu lättare för chefen att se varför du är "sjuk" :PpPPP

Hehe precis

Medlem
Skrivet av omarmuktar:

Bara jag som inte har facebook? :S

Du är inte ensam.

Medlem

Nej FY FAN, jag hatar facebook och andra äckliga sociala epeenmätare fy fan för att göra socials glada, dom kan dra sig nånstans istället för att förpesta mitt b.net

Medlem

Jag tänker spontant på alla människor som har massa människor på Facebook som de egentligen inte bryr sig om. Så lägger dessa till en som en true friend på BNet, och schvupp, så måste man ta ett beslut.

Friend, or no friend. That my friend, is just another friendly question.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Vem fan behöver, eller vill, vara social när man spelar spel.
Var sak har sin tid.
ett helt onödigt inplement.

Medlem
Skrivet av AndyZedd:

Vem fan behöver, eller vill, vara social när man spelar spel.
Var sak har sin tid.
ett helt onödigt inplement.

Välkommen till 2000-talet


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

Jag har inget emot det så länge det inte är massa reklam för facebook överallt. Spotify fick sig precis en släng av facebook-gegga som ploppar upp lite här och där, men det är bara störande för alla som inte har ansiktsbok. Hoppas Blizz lyckas implementera det på ett bättre sätt.

Kommer det stå på facebook när man vinner/förlorar en match, måntro?


signatur

Hjälp mina drakar genom att klicka på dem, tack <3

Medlem
Skrivet av Ricken:

och ännu lättare för chefen att se varför du är "sjuk" :PpPPP

och varför har du chefen som vän på facebook?

Medlem

Det kommer ju så klart att vara frivilligt att använda funktionerna, så det finns ingen nackdel med det om man inte vill använda det.

Jag gissar att det blir lite som när FB kom till xbox360, man kan lägga in det och då se andra vänner som också har en xbox360 med den funktionen aktiverad. Tanken är inte så dum, men tvivlar på att jag själv kommer använda funktionen.

Vad gäller integreringar åt andra hållet så finns det ju sånt redan, tex för WOW. Dvs att det ploppar upp på FB när folk tar en achievement osv. Kommer säkert komma något liknande, men även det är ju så klart frivilligt.

Medlem
Skrivet av Ricken:

och ännu lättare för chefen att se varför du är "sjuk" :PpPPP

Arbetsmoral på 2000-talet (tm)

Medlem

fakkkkk va onödigt men men jag har iof fejjan sen k anske man träffar nå hot chicks ^^... eller inte

Inaktiv
Skrivet av Cyberz:
Skrivet av Ricken:

och ännu lättare för chefen att se varför du är "sjuk" :PpPPP

och varför har du chefen som vän på facebook?

Chefen blir ledsen om man inte är hans kompis

Medlem
Skrivet av Harpa:

Jag tänker spontant på alla människor som har massa människor på Facebook som de egentligen inte bryr sig om. Så lägger dessa till en som en true friend på BNet, och schvupp, så måste man ta ett beslut.

Friend, or no friend. That my friend, is just another friendly question.

Exakt, jag hatar fb och det konstanta behov många får av att signa upp massiva mängder med ytliga "kontakter" som vänner. Det blir bara en sörja till slut där man försöker begränsa och sätta lager i vad vissa får se och läsa och inte.

Det är lite läskigt att man idag nästan förutsätts ha facebook. Nej tack serru!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av xiaorue:
Skrivet av Cyberz:
Skrivet av Ricken:

och ännu lättare för chefen att se varför du är "sjuk" :PpPPP

och varför har du chefen som vän på facebook?

Chefen blir ledsen om man inte är hans kompis

Påminner mig om ett south park avsnitt för inte så länge sen.. Jävlar vad facebook e viktigt för vissa

Medlem

Nog måste man kunna få slå av hur vida det ska stå på facebook eller inte. Annars är det ju bara sjukt, de kan ju inte tvinga en att ha Facebook på sitt b.net konto.

Medlem

Måste de integrera allt med Facebook?

Medlem

Börjar bli lite löjligt det här med att allt ska integreras till Facebook. Snart kan jag väl integrera mitt Icakort med Facebook så att jag med ett snabbt klick kan visa alla mina "vänner" hur många flak Joltcola jag hämtade hem till helgen.

Medlem

så vart ett ex mindre sålt

Medlem

Omg... Jag tycker det är en relativt kreativ "uppfinning" och ifall man inte vill signa upp det med FB, då GÖR MAN VÄL DET INTE? Sluta klaga.


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av omarmuktar:

Bara jag som inte har facebook? :S

Nej då, jag har det inte heller.

Inaktiv

Battle.net + Facebook? ^^ Måste säga att det låter som en lite småkul combo.

Medlem

Hoppas att det inte är ett måste

Medlem

Är det verkligen så att en del folk seriöst tvivlar på att det kommer vara valfritt att integrera sitt b-net med facebook?

/ansiktshandflata

Medlem
Medlem
Inaktiv

Fjollbook.

Fisringsbook det vore en bättre sida ärligt talat, den skulle ju ha varit lite rolig.

Inaktiv

"KOM O HJÄLP MIG I FARMVILLE/CAFERWORLD"
"VI SOM HATAR NÄR DATORN INTE FUNKAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
"GÅ MED I GRUPP Y/N?

Nej usch vad jobbigt de KAN bli tror jag, men de kanske inte blir något överhuvud taget.

12
Skriv svar