The Division blir film

Robot
The Division blir film

Jake Gyllenhaal och Jessica Chastain i Netflix-pandemi.

#e3, #the-division-2, #ubisoft


Redaktör
Ponny

Under presskonferensen hörde jag David "LYNCH" och tänkte att nu har jag hamnat på E3 i en parallell dimension. Mvh, dålig hörsel sedan 1983


signatur

En Bamseponny av folket

Netflix gör bättre tv-serier än filmer imho, vet inte varför det är så. Kul att Netflix gör film av spel dock, bara de gör det bra, ribban är dock ganska låg! Division blir nog bra så länge fienderna inte är bullet-sponges, blir en lång film då.

Gen
Medlem

Vågar de på sig något nytt och faktiskt gör en en bra spelfilm för en gångs skull?

Medlem

Hoppas dom inte glömmer bort att ha gul presenning i princip överallt där man kan klättra upp


signatur

"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."

Medlem
Skrivet av Espresso_Bengt:

Netflix gör bättre tv-serier än filmer imho, vet inte varför det är så. Kul att Netflix gör film av spel dock, bara de gör det bra, ribban är dock ganska låg! Division blir nog bra så länge fienderna inte är bullet-sponges, blir en lång film då.

Tror det kan bli hur bra som helst. Njae dom gör en del bra filmer också. "I am mother" var riktigt bra i min mening.

Så många filmer är faktiskt av hög kvalité

Men tror The Division kan bli briktigt bra. Jake Gyllenhaal är faktiskt en väldigt underskattad skådis.

Medlem
Skrivet av Dres81:

Jake Gyllenhaal är faktiskt en väldigt underskattad skådis.

En stor nypa njaaa på den. Sjukt överskattad skulle jag säga.
Men annars håller jag med dig. Kan bli bra!

Medlem

@Saltanötter: Gyllenhaal i Nightcrawler är kanske den bästa skådespelarinsats jag sett senaste 10 åren, så förstår inte hur han skulle vara överskattad.

Medlem
Skrivet av sarlucic:

@Saltanötter: Gyllenhaal i Nightcrawler är kanske den bästa skådespelarinsats jag sett senaste 10 åren, så förstår inte hur han skulle vara överskattad.

Smaken är som baken vettu. Har inte sett nightcrawler så vet inte hur han är där, men 1 bra insats gör ju inte en stjärna. Har sett day after tomorrow och zodiac och tycker du att de insatserna är bra så kan jag bara gratulera till att du helt enkelt har lättare än mig att gilla hans insatser. Nu ska jag erkänna att jag inte sett alla filmer han är med i, kanske runt 5-6st, men har inte blivit impad av hans insats i någon av dem. Edit. Kikade imdb, 5 har jag sett, de jag nämnde + donnie darko, source code och everest. Några filmer är bra absolut.. men tyvärr inte han.
Edit igen då.. 6 filmer är det. Har sett prisoners också.

Inaktiv

Jake Gyllenhaal är grym! Punkt

FM-guru
F.d. Sisyr

Det tycks ständigt vara spelen med sämst manus man ska göra film på. Förstår inte riktigt tanken bakom det. Tro fan att film baserade på spel aldrig blir särskilt bra...

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Jake Gyllenhaal är grym! Punkt

han är söt allafall.

Inaktiv

@SWEBarb: Det också. Men framförallt duktig skådis

Medlem

Underbart! Gillade storyn mer än något annat i The Division

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Jake Gyllenhaal är grym! Punkt

Han verkar ha en hel del fanboys härinne ivf.. så då kan han ju inte vara underskattad..

Men min hjärna tycker annorlunda så jag håller mig till den och vägrar följa vinden.

Han håller väl samma klass som colin farrell, christofer lambert och micke persbrant... nu blir det livat.

Inaktiv
Skrivet av Saltanötter:

Han verkar ha en hel del fanboys härinne ivf.. så då kan han ju inte vara underskattad..

Men min hjärna tycker annorlunda så jag håller mig till den och vägrar följa vinden.

Han håller väl samma klass som colin farrell, christofer lambert och micke persbrant... nu blir det livat.

Säkert någon som biter på din bait. Have fun with that

Medlem

@Sisyr: Division's story är ju fantastisk. Vad i storyn är dåligt skriven tycker du?

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av spikes:

@Sisyr: Division's story är ju fantastisk. Vad i storyn är dåligt skriven tycker du?

Vi har nog helt enkelt vitt skild smak om du tycker den storyn är fantastisk. Yahtzee tog i sin recension upp en del av det som störde mig.

Medlem

@Sisyr: Som sagt, storyn i sig är det ingen fel på. Sättet spelet visar den har ju issues helt klart. Tror du missförstod.

Dock så har väl division varit listad som kommande film med gyllenhaal som mainskådis ända sen första spelet släpptes. Vetifasen om det är så mycket av en nyhet, haha. ;D

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av spikes:

@Sisyr: Som sagt, storyn i sig är det ingen fel på. Sättet spelet visar den har ju issues helt klart. Tror du missförstod.

Dock så har väl division varit listad som kommande film med gyllenhaal som mainskådis ända sen första spelet släpptes. Vetifasen om det är så mycket av en nyhet, haha. ;D

Missförstod vem då, menar du? Jag förstod att du menade att det inte är något fel på storyn, utan tvärtom tycker den är fantastisk. Jag håller inte med. Gott så.

Medlem

@Sisyr: Mera att det lät som du tyckte spelet gjorde ett dåligt jobb med storyn. Jag skiter i spelet, storyn i sig är bra, bygger på intressanta grejer med om man vill gräva ner sig och läsa lite.

Medlem
Skrivet av Saltanötter:

Han verkar ha en hel del fanboys härinne ivf.. så då kan han ju inte vara underskattad..

Men min hjärna tycker annorlunda så jag håller mig till den och vägrar följa vinden.

Han håller väl samma klass som colin farrell, christofer lambert och micke persbrant... nu blir det livat.

Förlåt "Salta Nötter" var inte menat att det skulle bli en långdragen diskussion om Jake Gyllenhaal.

1
Skriv svar