Marvel's Avengers – trailer och släppdatum

Medlem

säger det här och nu rösterna går bara inte känns fel. vissa har för ljusa visa har för mörka sen är deras toner när dom pratar aldeless för stela.

jag vet dom får ju nog ej tag på orginal skådisarnas röster.

Men ja no no för mig iaf.

Medlem

Jag tycker rätt olika mot många i tråden då jag tycker det nog snarare var lite för likt MCU. Spider-Man på PS4 är modellen att gå efter och jag hoppas att detta bara blir likt filmerna på ytan. I övrigt vill jag att karaktärerna ska vara som de är i serierna och inte hur skådespelare gjort om dem efter egna tolkningar. De låter i alla fall mer som de animerade versionerna som funnits längre än filmerna (så filmskådespelarna är verkligen inte originalrösterna som inlägget ovan antyder).

Dock är det lite roande att se tråden klaga på att spelet inte är som det nya och populära istället för originalen. Nördar brukar annars vara mycket för att det ska vara troget rötterna, men jag antar att många här helt enkelt inte kan något utanför filmerna.

Medlem

Black Widow ser ut som en man med peruk.


signatur

"It's no that I'm lazy. It's just that I don't care"

Medlem

Helt klart rätt beslut att _INTE_ köra rakt av på skådisarna i filmerna. Varken design eller röst hade blivit bättre. Hela produktionen hade skrikit uncanny valley om de försökt. Skulle säga att trailern var klart över förväntan, även om jag troligtvis inte kommer att spela detta.

Medlem

Att karaktärerna inte ser ut som filmversionerna är väl rätt självklart? Marvel skulle få punga upp rätt mycket cash för att använda deras liknelse speciellt Robert Downey Jr. och Chris Evans inte har något som helst kontrakt med Marvel längre.
Vad jag däremot inte förstår här är; Det här spelet har ingenting med MCU att göra så varför använder dom det samma rätt så tråkiga persongalleriet som i filmerna? Var och varannan hjälte har varit med i avengers vid något tillfälle. Visst, vi såg Ant-man men vart fan var Wasp?
Min andra synpunkt är om utseendet på karaktärerna. Tony ser ut some hobo. Cap ser ut som special needs (först MvC:I nu det här) och Widow ser ut som en tranny. Önskar att dom kunde designat dom mer efter serietidningarna än vad dom gjort.
När dom kör den här lineupen så är det ju bara fel att dissa Hawkeye.

Medlem

Jag förstår att det ekonomiskt skulle bli svårt att få alla karaktärer att se ut som skådespelarna i filmerna och få deras röster etc, men det går inte att komma ifrån att det blir jäkligt...obehagligt på nåt sätt med helt annat utseende och röster än vad man är van vid. Det känns helt enkelt fel.

Nån gjorde en liknelse mot spider-man och batman tidigare, men skillnaden där är att det har funnits ett flertal olika skådisar som har spelat de karaktärerna i filmer under åren. För Avengers är det annorlunda.

Det har bara funnits 1 person som har gestaltat Black Widow, bara 1 Thor, bara 1 Captain America osv osv.
Att ändra på det till detta spel nu blir bara märkligt och gör iaf så att jag totalt tappar inlevelsen med spelet.

Medlem
Skrivet av Cirdane:

Det har bara funnits 1 person som har gestaltat Black Widow, bara 1 Thor, bara 1 Captain America osv osv.
Att ändra på det till detta spel nu blir bara märkligt och gör iaf så att jag totalt tappar inlevelsen med spelet.

Fel. Fanns en tv-serie med Hulken från 70-talet, samt flera filmer med annan skådis än Mark Ruffalo's Hulk. Fanns en floppfilm med The Avengers med b-skådisar som gestalta rollerna som Iron Man, Capt America, Thor osv. Mark Ruffalo själv är inte ens första Hulken i MCU, det var Edward Norton som spela rollen först i MCU. Och innan dess var det Eric Bana i Hulk filmen från 2003 (ej MCU film).

Tycker folk ska sluta haka upp sig på att "X karaktär inte ser ut som/låter som X skådespelare".


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Mjamje, vette fan. Det kan säkert vara kul, tycker det ser helt ok ut, men att dom ska köra detta som ett "game as a service"-aktigt spel ger dåliga vibbar. Dom säger "no loot-boxes" och folk jublar(återigen, sorgligt att dom ens behöva säga det, men välkommen till gaming 2019). Det dom inte nämner dock är mikrotransaktioner vilket jag gissar på att detta spel kommer ha.

Det är nåt som säger mig att spelet kommer göra folk upprörda när det väl släpps, men kan självfallet ha fel, det är som sagt bara en känsla jag har.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Vad många kanske missar är att det här är INTE gameplay. Det är en såkallad "in-engine" video.. Om de maxar på allt vad de kan så skulle spelet kanske kunna se ut såhär. När de visar upp sånt här iställer för riktig gameplay så ringer det alltid varningsklockor.. Oftast så hamnar slutresultatet en bit från sådana här demonstrationer tyvärr.

eld
Medlem

Kommentarsfältet just nu:

hail hydra

Medlem

Haha helvete vilka fula karaktärsmodeller.

Medlem

Haha helvete vilka fula karaktärsmodeller.

Medlem

Såg otroligt oinspirerat ut.
Min dröm har alltid varit ett Ironman spel eller dylikt med RPG element och öppen värld, eller Captain America i samma setting fast under andra världskriget mot Hydra.

Detta känns mer som ett ett framryck där du spelar en specifik hjälte på en specifik bana och sedan kan man låsa upp andra hjältar för dom banorna och så gör man fram till bana 20 eller något...

Noooope, ingen hype här.

PS. Förstår att dom inte tog in originalskådisarna som röstskådelspelare... vill inte veta vad räkningen hade hamnat på :).

Skrivet av Nihenna:

Är folk på riktigt? Ni tror att det kommer floppa för att det inte är samma röstskådespelare som till fimerna?

Jag förmodar att ni tycker att Marvel's Spider man är en flopp för att inte Tom Holland/Andrew Garfield/Tobey Maguire är med, och att Batman Arkham-spelen är katastrofala som inte har Christian Bale? >_<

Hör ni er själva, hur ni låter?

Det är inte direkt några icke-kändisar som gör rösterna. Nolan North är ju med, alltså han som gör rösten till bl.a Nathan Drake. Han om någon passar i Avengers som är en serie med många one liner-skämt.

Du har rätt Man måste bara lära känna karaktärerna....mendet har gått så många filmer nu så min hjärna får svårt att lära om tror jag


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av PontusT:

Vad många kanske missar är att det här är INTE gameplay. Det är en såkallad "in-engine" video.. Om de maxar på allt vad de kan så skulle spelet kanske kunna se ut såhär. När de visar upp sånt här iställer för riktig gameplay så ringer det alltid varningsklockor.. Oftast så hamnar slutresultatet en bit från sådana här demonstrationer tyvärr.

Det jag inte förstår är varför ska man ens bli hypad för out of game trailers och videos som visas på sånna här event visst du får concept idén men som här vet jag ens hur och vad jag kommer spela? skulle ju lika väl kunna vara en top down shooter for all i know.

12
Skriv svar