Hands-on – Bleeding Edge luktar Overwatch, "oväntat roligt!"

Robot
Hands-on – Bleeding Edge luktar Overwatch, "oväntat roligt!"

Se och hör Calle och Emil berätta om sina första intryck.

#bleeding-edge, #e3, #ninja-theory


Medlem

Såg en läckt video på Negaf innan de visade upp spelet på Microsofts Briefing, första spelet jag tänkte på var Overwatch. Testat Overwatch, äger det tack vare HB Monthly men inte ens brytt mig om att lägga till det. Men Overwatch har en viss charm som det här spelet ser ut att sakna.

Ser inte ut som ett spel som kommer tilltala mig, kanske testar det om det är ett F2P spel men kommer verkligen inte lägga några pengar på det. MP fokuserade spel går mer och mer åt att bli gratis, kommer bli svårare och svårarare att ta betalt för dem. En stor anledning till att jag inte är villig att betala lika mycket för PvP spel är avsaknaden av bot support, detta är något som ofta glöms bort när man hela tiden jämför med äldre spel som UT och Quake 3, hur de spelen kunde kosta lika mycket som ett SP spel och många inte hade några som helst problem att köpa dem. Utan bot support hade jag knappast köpt UT 2004, UT 3 (som jag fortfarande har liggande helt orört), Battlefied 1942, Battlefield Vietnamm, Battlefield 2, Battlefield 2142 med flera.

Medlem

Blev väldigt sugen när jag såg trailern. Såg coolt ut! Kul att höra att det var kul. Hoppas det kommer till PC.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Whisp:

Blev väldigt sugen när jag såg trailern. Såg coolt ut! Kul att höra att det var kul. Hoppas det kommer till PC.

Verkar oväntat fränt. Det kommer till PC


signatur

Jump in.

1
Skriv svar