Bärbar Geralt! The Witcher 3 kommer till Switch, och det släpps i år

Robot
Bärbar Geralt! The Witcher 3 kommer till Switch, och det släpps i år

The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Edition till Switch.

#e3, #nintendo, #the-witcher-3


Medlem

Kul! Vill dock se gameplay och hur bra det flyter innan köp! Äger det till pc redan men på resande fot kan de va värt!

jbx
Medlem

En fjärde genomspelning väntar nu!!


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

1 april idag eller?! FUUUUUCK!!! JAG VILL INTE KÖPA WITCHER IGEN!!!!

Medlem

The Switcher!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Geeks Gaming
Skrivet av robbis:

1 april idag eller?! FUUUUUCK!!! JAG VILL INTE KÖPA WITCHER IGEN!!!!

Embrace the dubbeldip!

Skrivet av Pjotor:

The Switcher!

The switcher 3: Duck hunt

Testpilot

Aldrig sett fram emot ett Digital Foundry klipp som nu imponerande att få ned det på Switch.

Medlem

Får de det ens att fungera i handheld mode så är jag riktigt imponerad.

Medlem
Skrivet av kaealy:

Får de det ens att fungera i handheld mode så är jag riktigt imponerad.

Vore ganska dumt av dom att lansera det om det inte fungerar eller?

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning
Skrivet av Mutumba:

Aldrig sett fram emot ett Digital Foundry klipp som nu imponerande att få ned det på Switch.

Håller verkligen med! Ska bli jättekul, hoppas de får kod innan release, men ändå den färdiga produkten!


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Testpilot
Skrivet av Grukk:

Håller verkligen med! Ska bli jättekul, hoppas de får kod innan release, men ändå den färdiga produkten!

Ja, vem vet. Några dagar innan E3 gjorde det ju en spekulationsvideo på ämnet: https://www.youtube.com/watch?v=q1O18TNN3d4&t=148s gissar att du har sett den, men kanske någon annan som missat.

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Embrace the dubbeldip!

Blir trippeldip för mig. Det är det värt.

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning
Skrivet av Mutumba:

Ja, vem vet. Några dagar innan E3 gjorde det ju en spekulationsvideo på ämnet: https://www.youtube.com/watch?v=q1O18TNN3d4&t=148s gissar att du har sett den, men kanske någon annan som missat.

Jupp, Jag såg den! Grafiskt är Switch-porten ännu mer sparsmakad än vad PC-versionen typ kan gå. Berättandet är fortfarande brilliant såklart! Dessutom är ju DLCerna inkluderade. Grymt bra!


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem

Originalspelet + Hearts of Stone, Blood and Wine expansionerna är bland de spel som gjort störst intryck på mig och då har jag spelat oroväckande mycket spel ur diverse genrer.

Detta är ett spel som förtjänar all sin hype.

Medlem

Har aldrig tänkt på referensen.
”I am sorry but the princess is in another castle”
Men det var väl det hela Witcher 3 gick ut på.

-Blood Baron! Where is Ciri!
-I am sorry but....
-Crones! Where is!?!?
-I am sorry...
-Ugly feetus wizard!!?!
-Sorry sorry osv

😂

Medlem

Vad kul. Skulle kunna tänka mig att köpa det till Switch. Undrar hur stort spelet blir. Hur mkt plats det kommer ta på Nintendos lilla "AAA ogästvänliga" HD.

Skulle man handla egna SD kort för att kunna ladda ner o spara/installera dessa stora spel på Switch, eller? Äger bara Zelda, Mario Odyssey och Mario Kart så har inte fått det problemet ännu.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Jocke köper Switch!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Yabba:

Vore ganska dumt av dom att lansera det om det inte fungerar eller?

Antar att du inte äger en switch om du säger sådär. Vissa spel är på gränsen om inte ospelbara i handheld mode. Lego city (framerate drops) , Xenoblade 2(ibland blir det så dålig upplösning att man knappt ser vad som händer, mindre än 360p) och senaste Mortal Kombat. Det är några jag har personligen upplevt som ospelbara som handheld, finns säkert fler.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Vad kul. Skulle kunna tänka mig att köpa det till Switch. Undrar hur stort spelet blir. Hur mkt plats det kommer ta på Nintendos lilla "AAA ogästvänliga" HD.

Skulle man handla egna SD kort för att kunna ladda ner o spara/installera dessa stora spel på Switch, eller? Äger bara Zelda, Mario Odyssey och Mario Kart så har inte fått det problemet ännu.

Jag köpte till 256 gig eller vad det var har jag för mig, har väl fyllt upp halva då jag köpte mycket spel digitalt och vill ha dom nedladdade.

KoP
Medlem
Skrivet av robbis:

1 april idag eller?! FUUUUUCK!!! JAG VILL INTE KÖPA WITCHER IGEN!!!!

Varför köpa det igen om du redan har det? Switch lär ju dessutom inte bli den bästa plattformen att spela The Witcher 3 på. :'D

Medlem
Skrivet av KoP:

Varför köpa det igen om du redan har det? Switch lär ju dessutom inte bli den bästa plattformen att spela The Witcher 3 på. :'D

Många kör ju switch bärbart. Då finns det en ganska bra anledning att köpa igen. I alla fall om man inte redan spelat sönder det😊

Medlem
Skrivet av KoP:

Varför köpa det igen om du redan har det? Switch lär ju dessutom inte bli den bästa plattformen att spela The Witcher 3 på. :'D

Bärbart Witcher... Bara för att

Medlem

Spelet är portat av Saber Interactive - företaget bakom Quake Champions occh NBA Playgrounds.. Jag är otroligt skeptisk tills vidare.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Yabba:

Vore ganska dumt av dom att lansera det om det inte fungerar eller?

Med tanke på alla dåliga releaser där det är trendigt att släppa trasiga spel, så uppskattar nog många att t.ex. Digital Foundry finns.

Gen
Medlem
Skrivet av Puscifer:

Spelet är portat av Saber Interactive - företaget bakom Quake Champions occh NBA Playgrounds.. Jag är otroligt skeptisk tills vidare.

Hade nog varit bättre om Panic Button portat spelet. De är ju vansinnigt duktiga!

Medlem
Skrivet av kaealy:

Antar att du inte äger en switch om du säger sådär. Vissa spel är på gränsen om inte ospelbara i handheld mode. Lego city (framerate drops) , Xenoblade 2(ibland blir det så dålig upplösning att man knappt ser vad som händer, mindre än 360p) och senaste Mortal Kombat. Det är några jag har personligen upplevt som ospelbara som handheld, finns säkert fler.

Finns goda exempel på omvänt också. Till exempel konsolens flaggskepp nummer ett, Breath of the Wild. Eftersom upplösningen oftast (alltid?) är lägre i handhållet läge presterar vissa titlar bättre bärbart än dockat. Kolla Digital Foundrys genomgång av Breath of the Wild om du inte tror mig/håller med. Det spelet lider av betydligt fler framedrops i dockat läge, trots att konsolen "klockas" upp något när du dockar den.

1
Skriv svar