kul skräckpropaganda

Medlem
kul skräckpropaganda

signatur

"If you aint first your last" Ricky bobby
"we are genetically different" Brucie kibbutz

Medlem

Nej. Inte kul. Trångsynt, paranoid och islamofobisk till tusen.


signatur

Dryg och bitter.

Medlem
Skrivet av Nestor:

http://mypetjawa.mu.nu/archives/picard-facepalm.jpg

Nej. Inte kul. Trångsynt, paranoid och islamofobisk till tusen.

jag som precis skulle svara på inläggen du nyligen redigerade

synd:|

Medlem

Skitvideo.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av ghoül:
Skrivet av Nestor:

http://mypetjawa.mu.nu/archives/picard-facepalm.jpg

Nej. Inte kul. Trångsynt, paranoid och islamofobisk till tusen.

jag som precis skulle svara på inläggen du nyligen redigerade

synd:|

http://www.youtube.com/watch?v=ByUOFV5TusE


signatur

Dryg och bitter.

Medlem

Jag hoppas att den där videon var oseriös...


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Skrivet av Thumba:

Jag hoppas att den där videon var oseriös...

Tvärtom. Jag tippar att skaparen är uppriktigt bekymmrad över hur Europas folk kommer att slukas av den muslimska horden.

Nån sverigedemokrat eller annan högerextremistisk mupp som ligger bakom.


signatur

Dryg och bitter.

Medlem
Skrivet av karate_lenin:

Inte speciellt kul när det visar sig att det är sant.

Medlem
Skrivet av HollowMan:
Skrivet av karate_lenin:

Inte speciellt kul när det visar sig att det är sant.

Och isåfall har vi bara oss själva att skylla.
Den starke vinner. I dethär fallet så är det ju onekligen europeerna som är svagare och därför lir besegrade av muslimenra.

Så tyvärr HollowMan, dina ättlingar kommer antagligen att blanda blod med muslimer, hur avskyvärd du än finner tanken.


signatur

Dryg och bitter.

Medlem
Skrivet av Nestor:

Och isåfall har vi bara oss själva att skylla.
Den starke vinner. I dethär fallet så är det ju onekligen europeerna som är svagare och därför lir besegrade av muslimenra.

Felet är våra politikers och medias skuld.

Skrivet av Nestor:

Så tyvärr HollowMan, dina ättlingar kommer antagligen att blanda blod med muslimer, hur avskyvärd du än finner tanken.

Inte avskyvärd,bara dumt och tragiskt om det skulle bli så.

Medlem
Skrivet av HollowMan:

Felet är våra politikers och medias skuld.

Que?


signatur

Dryg och bitter.

Medlem
Skrivet av Nestor:
Skrivet av HollowMan:

Felet är våra politikers och medias skuld.

Que?

Pasa?

Medlem

Islamofobi är sunt förnuft 2009.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Man måste ta saker som denna med en nypa salt. Dessutom så hur jävla hemskt vore det om folk blev muslimer . Det är ju bara fundamentalisterna som stökar och dessutom så måste man tänka att islam är 500 bakom krsitendomen i tiden dem har inte haft lika lång tid på sig att reformera sin tro.


signatur

"If you aint first your last" Ricky bobby
"we are genetically different" Brucie kibbutz

Medlem

dessutom så e kristendomen och islam same shit different names så hur mycket kan det göra om vi blir muslimer


signatur

"If you aint first your last" Ricky bobby
"we are genetically different" Brucie kibbutz

Medlem

Inte speciellt sanningsenlig video, och vem är det som säger europeer är guds lamm på jorden? Norden har också mycket på sitt samvete...

Medlem
Skrivet av depthless:

Inte speciellt sanningsenlig video, och vem är det som säger europeer är guds lamm på jorden? Norden har också mycket på sitt samvete...

Bullshit...Inte sanningsenlig säger du,vad baserar du det på?

Medlem
Skrivet av karate_lenin:

Man måste ta saker som denna med en nypa salt. Dessutom så hur jävla hemskt vore det om folk blev muslimer

tror faktist hela vår livstil skulle förändras avsevärt mycket oavsett hur religiös man än är.

inge mer fläskkotletter eller bacon på bordet till exempel, måste be ett flertal gånger om dagen, kvinnor måste dölja vissa delar av kroppen.
listan kan bli lång

men att tro att europa kommer bli majoriteten muslimskt inom snar framtid så ja.. vi bör ta det med en nypa salt, jag har en känsla av att fler och fler folk avskaffar religioner som en livstil och har det mer som ett kulturält arv,
även fast man kanske döpts till kristen/katolik osv så lever inte många i västvärlden bland dem reglerna religionen har satt längre, inte heller tror många på en gud även fast dem är katagoriserade på något vis som just troende för den religionen

Medlem

så mycket... trams...

Medlem

snart inga europeer kvar
som swe, snart inga "orginal" kvar


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

snart inga europeer kvar
som swe, snart inga "orginal" kvar


signatur

Dryg och bitter.

Medlem
Skrivet av IceMan:

snart inga europeer kvar
som swe, snart inga "orginal" kvar

Ja herregud, 10% av europa är muslimer betyder att inga europeer är kvar
Det är ju inte så att, ja du vet, invandrarna faktiskt tar till sig den kultur som råder i landet och sedan assimileras efter en/två generationer (och det blir en lite nyare kultur på vägen, du vet, som det alltid har varit genom tiderna).

Alla som tror att muslimer har en hemlig agenda om att ta över världen (som ni vet om) är fanimej helt jävla dumma i huvudet och gör att man blir rädd för framtiden, jag hoppas verkligen att sådana personer inte får barn att sprida vidare eran ideologi som passar in under den första halvan av 1900-talet.

Verkar ju som om det finns ett glatt gäng här på fz som mer än gärna skulle vilja leva under 1100-talet då kristendomen var ledande religion, världen var jättefredlig och muslimerna blev slaktade på öppet band, dvs en fredlig värld där allting var rätt och kunskapen var ledande.

....oh, wait.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Bara början; "According to research", säger ju allt.

Om man inte hänvisar till något reellt är det direkt ner i sopkorgen. Att man senare i videon hänvisar till några få källor som lätt kan tagits ur sitt sammanhang är irrelevant. Hela filmen grundas på det antagande i början att "fertility-rate" argumentet är ostridbart.

Man tar inte hänsyn till adoption för de föräldrar som inte just skaffar barn, man tar inte hänsyn till hurvida muslimska barn inte kommer ta till sig sina föräldrars religion, vilket blir vanligare och vanligare, man tar inte hänsyn till mycket utan matar bara idéen att muslimerna kommer och tar dig i nattens mörker.

Att det uppenbarligen finns många religösa fanatiker i världen är ju dock irrelevant i denna video, som endast inriktar sig på att människor som kommer ur en kultur med islam som religös grund är ett hot mot vårat levnadssätt.

Propaganda... and not even good propaganda, endast avsedd att föda eldarna som redan brinner.

Medlem
Skrivet av Greger:
Skrivet av IceMan:

snart inga europeer kvar
som swe, snart inga "orginal" kvar

Ja herregud, 10% av europa är muslimer betyder att inga europeer är kvar
Det är ju inte så att, ja du vet, invandrarna faktiskt tar till sig den kultur som råder i landet och sedan assimileras efter en/två generationer (och det blir en lite nyare kultur på vägen, du vet, som det alltid har varit genom tiderna).

Alla som tror att muslimer har en hemlig agenda om att ta över världen (som ni vet om) är fanimej helt jävla dumma i huvudet och gör att man blir rädd för framtiden, jag hoppas verkligen att sådana personer inte får barn att sprida vidare eran ideologi som passar in under den första halvan av 1900-talet.

Verkar ju som om det finns ett glatt gäng här på fz som mer än gärna skulle vilja leva under 1100-talet då kristendomen var ledande religion, världen var jättefredlig och muslimerna blev slaktade på öppet band, dvs en fredlig värld där allting var rätt och kunskapen var ledande.

....oh, wait.

grejen är ju att ju vitare än människa är å blond, desto svagare DNA, jag kanske är tråkigt, men jag vill ha kvar olika "modeller" eller vad man ska säga, inte låta viss "dö ut" så att säga
kanske tråkigt, men jag gillar så som många i norden ser ut. jag är väll död när det blir ont om "nordbor" men änndå.
sen om folk blir arga för att jag gillar att det finns folk som ser ut som dagens nordbor kan jag inte hjälpa

Sen kan man ju för den delen vända på steken, en riktig afrikan. Dom kommer ju inte heller se ut som idag om man "blanda" ut deras blod så att säga, utan alla kommer se mera lika ut.
det löser väll många problem men änndå, har inte bra svar, men jag gillar på någe vis att folk ser ut som de gör jag menar inget ont.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av Greger:
Skrivet av IceMan:

snart inga europeer kvar
som swe, snart inga "orginal" kvar

Ja herregud, 10% av europa är muslimer betyder att inga europeer är kvar
Det är ju inte så att, ja du vet, invandrarna faktiskt tar till sig den kultur som råder i landet och sedan assimileras efter en/två generationer (och det blir en lite nyare kultur på vägen, du vet, som det alltid har varit genom tiderna).

Alla som tror att muslimer har en hemlig agenda om att ta över världen (som ni vet om) är fanimej helt jävla dumma i huvudet och gör att man blir rädd för framtiden, jag hoppas verkligen att sådana personer inte får barn att sprida vidare eran ideologi som passar in under den första halvan av 1900-talet.

Verkar ju som om det finns ett glatt gäng här på fz som mer än gärna skulle vilja leva under 1100-talet då kristendomen var ledande religion, världen var jättefredlig och muslimerna blev slaktade på öppet band, dvs en fredlig värld där allting var rätt och kunskapen var ledande.

....oh, wait.

Du kan inte se några som helst problem med den muslimska invandringen till Europa?Tycker du att situationen i ,Holland ,Frankrike ,Tyskland ,England ,Sverige t.ex ser ut att gå åt rätt håll? Visst är det nyttigt med invandring,men om den skall påverka oss till det bättre kan den ju inte nästan endast bestå av muslimer som den gör idag.Vi måste säga stopp någon gång,annars kommer det att bli som så många andra gånger i historien när vissa länder varit snälla och släppt in en stor del utomstående.Framtiden ser mörk ut om dina värderingar får bestämma är jag rädd för.

Medlem
Skrivet av HollowMan:

Du kan inte se några som helst problem med den muslimska invandringen till Europa?Tycker du att situationen i ,Holland

Hollands problem i framtiden är moder natur.

Citat:

Frankrike

Frankrikes problem är en ökad klyfta mellan "vi" och "dem", folk som inte har en lika blek hy som urbefolkningen alieneras, lägg till en arbetsmarknad som inte ser särskilt ljus ut och en regering som inte gör något åt ovanstående problem så har du deras problem.

Citat:

Tyskland

Främlingsfientliga partier och ekonomin (som f.ö skapar problem i alla länder, förutom typ kina och indien som har enorma mängder människor utan utbildning som kan göra slavgöra) är problemet.

Citat:

England

En regering som gillar att stampa på personlig integritet och en ungdomskultur (eller ja, flera, båda nationalistiska och så kallade 'chavs') är deras problem.
Och att dom är knähund till landet i väst.

Citat:

Sverige

Vi har redan haft den här diskussionen flertalet gånger, du kan ju backtracka trådarna om du vill ha svar.

Summa summarum så är problem för nästan alla länder i världen regeringar som försöker få ett hårdare grepp, en regering som förbiser sitt folk, människor från båda lägren (invandrare och urinvånare) som har skeva idéer om nationalism och det största problemet av dom alla ; hat.
Hat föder bara mer hat, fast det är kanske bara när dom elaka, hive-mindade muslimerna (som är radikala och vill döda alla) hatar som det är hemskt!

Skrivet av HollowMan:

Vi måste säga stopp någon gång,annars kommer det att bli som så många andra gånger i historien när vissa länder varit snälla och släppt in en stor del utomstående.

USA verkar ju klara sig riktigt bra, även fast det är ett land som enbart består av invandrare (och har släppt in hundratusentals invandrare genom tiderna, och har *gasp* bara blivit rikare och rikare).

Vilka länder är det föresten som du tänker på?

Skrivet av HollowMan:

Framtiden ser mörk ut om dina värderingar får bestämma är jag rädd för.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:

...TEXT...TEXT...

http://newsmill.se/artikel/2009/07/07/folkpartiet-ska-vara-en...

http://www.svd.se/opinion/ledarsidan/artikel_3211715.svd

http://www.expressen.se/kultur/1.1642701/den-rumsrena-fanatik...

Läs då detta och släta över det med som du gjorde i ditt inlägg innan om du kan.

Medlem
Skrivet av HollowMan:
Skrivet av Greger:

...TEXT...TEXT...

http://newsmill.se/artikel/2009/07/07/folkpartiet-ska-vara-en...

http://www.svd.se/opinion/ledarsidan/artikel_3211715.svd

http://www.expressen.se/kultur/1.1642701/den-rumsrena-fanatik...

Läs då detta och släta över det med som du gjorde i ditt inlägg innan om du kan.

För alla muslimer är ju extremister


signatur

Dryg och bitter.

Medlem
Skrivet av HollowMan:
Skrivet av Greger:

...TEXT...TEXT...

http://newsmill.se/artikel/2009/07/07/folkpartiet-ska-vara-en...

http://www.svd.se/opinion/ledarsidan/artikel_3211715.svd

http://www.expressen.se/kultur/1.1642701/den-rumsrena-fanatik...

Läs då detta och släta över det med som du gjorde i ditt inlägg innan om du kan.

Så Omar är talesman för det muslimska hive-mindet (och därmed en sanning att alla muslimer är likt Omar)?

Och uh ja, hur är det relevant med att folkpartiet stödjer det iranska folket när dom gör något för att förändra sin situation?

Eller okej justja, det muslimska hive-mindet.
Förlåt, glömde bort det!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:

Så Omar är talesman för det muslimska hive-mindet (och därmed en sanning att alla muslimer är likt Omar)?

Du tycker inte det är konstigt att en tidigare respektabel nyhetsredaktion tar hjälp av en rasist och förintelseförnekare i sitt programinnehåll?

Skrivet av Greger:

Och uh ja, hur är det relevant med att folkpartiet stödjer det iranska folket när dom gör något för att förändra sin situation?

Ja det är det eftersom att ingen redan har gjort det,i rädsla för att stöta sig med muslimer inom vårt eget land.

Skrivet av Greger:

Eller okej justja, det muslimska hive-mindet.
Förlåt, glömde bort det!

Försök gärna vara lite seriös.

Skriv svar