Hands-on – Emil drar åt helvete i Doom Eternal

Robot
Hands-on – Emil drar åt helvete i Doom Eternal

"Det är bara rakt in i köttsmeten."

#doom-eternal, #e3, #id-software


Medlem

Kul! Ska bli spännande att lira detta. Jag tycker också de verkar ha efterliknat gamla doom i lite mer saker. Kikar man på pickups på marken osv typ flaskorna etc. så är det väldigt 90-tal och även soldaterna etc. Gillade verkligen 2016 så hoppas bara att detta inte blir för rökigt med allt för mycket system i onödan.

Tråddemonen
Testpilot

Haha, den där listan som det svamlas om.

Blir härligt att göra ett återbesök i helvetet!

Medlem

Varför är det så långt till November för? å andra sidan vill jag inte att sommaren ska vara över än men...

Trevligt höstspel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hahaha. :=) Emil drar åt helvete. Tack för garvet. Inte mer än rätt heller.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Så många bra spel under utveckling nu. Hur ska man hinna med? D:

Medlem

Bästa på E3 imo. Började lira Doom och Doom 2016 i helgen och fan vad kul dom är. Doom på nightmare är nog dock det enda spelet på typ 10 år som jag dragit ner svårighetsgraden på.

Medlem

Finns Doom på Xbox One?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Blir ett givet köp till PC.

1
Skriv svar