Facebookstöd i Battle.net

Medlem

Låter som ett aprilskämt, fast i maj?

Medlem

PSN är ju numera integrerat med Facebook, precis som väldigt många andra tjänster.

Så länge det inte stör dem som inte bryr sig tycker jag inte man ska klaga.

Medlem
Skrivet av pippen1001:

Nej FY FAN, jag hatar facebook och andra äckliga sociala epeenmätare.

+1

VÅGA VÄGRA FAILBOOK!


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:
Skrivet av pippen1001:

Nej FY FAN, jag hatar facebook och andra äckliga sociala epeenmätare.

+1

VÅGA VÄGRA FAILBOOK!

Bara för att man är så cool när man går emot strömmen.

Medlem

Godforbid asså seriöst.. om man fick välja en sak som man skulle kunna ta bort ivärlden. så ligger fan denna före fattigdom och hungernöd.. FACEBOOK!! lägg ner.

Medlem

Underbart, casualisera mera!
Simscraft 2 här näst, med minst 3 "expansioner", rejält fördummad AI, förenklade kontroller så alla kan vara med och spela. Varför inte lägga in möjligheten att bli "fan" av alla olika enhetr i spelet också, och skapa grupper via menyerna?
Möjligheterna är oändliga, bojkotten likaså. Minns tiden då Blizzard gjorde bar spel, Activision Blizzard verkar ha en annan fokus tyvärr.

Inaktiv

Varför ska spela vara så jävla mainstream nuförtiden, hardcore spel är för hardcore gamers. Känns som att SC2 kommer bli lite som MW2, ett spel för den stora massan...

Medlem

Snart kommer allas toalettstolar ha Facebook stöd, då kan vi snacka om att snacka skit med polarna.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Underbart, casualisera mera!
Simscraft 2 här näst, med minst 3 "expansioner", rejält fördummad AI, förenklade kontroller så alla kan vara med och spela. Varför inte lägga in möjligheten att bli "fan" av alla olika enhetr i spelet också, och skapa grupper via menyerna?
Möjligheterna är oändliga, bojkotten likaså. Minns tiden då Blizzard gjorde bar spel, Activision Blizzard verkar ha en annan fokus tyvärr.

Jag ser inte kopplingen Facebook -> Dåligt spel

Kan du förklara?
Och spela inte kortet "blizz lägger energi på fel saker" tack.

Air
Medlem

Jag har "Failbook"(Facebook), bara för att följa vissa nyheter snabbt.
Hatar sidan nuförtiden, det var mer chill förut när man betatestade sidan och då hade knappt folk knappt facebook.
Jag avaktiverar mitt konto då och då
Men är som sagt inte så förtjust i facebook spamet.

Medlem
Skrivet av MrMadMan:

Jag ser inte kopplingen Facebook -> Dåligt spel

Kan du förklara?
Och spela inte kortet "blizz lägger energi på fel saker" tack.

Inte bara det, tycker hela spelet verkar sakna känsla, är detta verkligen en uppföljare värd namnet eller är det ett evighetsprojekt som bevisligen utvecklats för länge?
Inte lika illa som C&C 4, men bortsett från enheternas utseende så känsn det tyvärr inte som särskilt mycket SC. Dessutom tycker jag de lagt fokus på fel saker
Känns som en remake av ettan, med för låg budget. Tur att första spelet håller än idag då det är grymt bra

Medlem

Haha, varför är folk så sjukt fittiga?
Ni hittar juh bara på en massa skit, vart läser ni att det är ett tvång etc?
Så vitt jag förstår så har dom inte sagt mer än att du kan lägga till vänner från Facebook på vännerlistan i Battle.net..?
Det är väl bara kul om man råkar märka att ett gäng polare också spelar SC2 och kan lira med en?

Medlem
Skrivet av Fairfax:
Skrivet av omarmuktar:

Bara jag som inte har facebook? :S

Nej då, jag har det inte heller.

nop, inget här heller. Har man inga vänner så blir det lätt deprimerande :/

Inaktiv

Börjar bli lite obehagligt att allt ska integreras i Facebook.


signatur

War never changes.

Medlem

"Billy har just dödat en Ultralisk och är exalterad!"

"Billy har offrat 200 Marines för att invadera en Protoss-bas och är ledsen."
-Ted gillar det här.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av Zymac:
Skrivet av pippen1001:

Nej FY FAN, jag hatar facebook och andra äckliga sociala epeenmätare.

+1

VÅGA VÄGRA FAILBOOK!

Bara för att man är så cool när man går emot strömmen.

[ironi]DET E SÅ JÄÄÄVLA COOLT O VARA REBELL JU, ERA FEJSBOKWIELDANDE FJANTAR!!!!!111ONE[/ironi]

Nää, skämt åsido, det coolaste någon kan göra imo är att vara sig själv och skita i vad andra tycker.

Om det innebär att man INTE klär sig likadant som alla andra och lyssnar på samma skitmusik som spelas på radion, så ja, det e coolt att gå emot strömmen.

Skaffar du facebook för att du själv vill?
Eller för att "alla andra" har det?


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av Zymac:
Skrivet av pippen1001:

Nej FY FAN, jag hatar facebook och andra äckliga sociala epeenmätare.

+1

VÅGA VÄGRA FAILBOOK!

Bara för att man är så cool när man går emot strömmen.

[ironi]DET E SÅ JÄÄÄVLA COOLT O VARA REBELL JU, ERA FEJSBOKWIELDANDE FJANTAR!!!!!111ONE[/ironi]

Nää, skämt åsido, det coolaste någon kan göra imo är att vara sig själv och skita i vad andra tycker.

Om det innebär att man INTE klär sig likadant som alla andra och lyssnar på samma skitmusik som spelas på radion, så ja, det e coolt att gå emot strömmen.

Skaffar du facebook för att du själv vill?
Eller för att "alla andra" har det?

Självklart en kombination av båda.

Ingen skulle ju skaffa det om ingen annan använde det. Men jag tycker det är kul att veta vad folk pysslar med och så. Det finns många anledningar att använda facebook, men även några anledningar att inte göra det.

Medlem
Skrivet av omarmuktar:

Bara jag som inte har facebook? :S

du e icke ensam


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Förstår mig inte på människor som orkar bli arga över sånt här :P. Det är ju inte så att det står att du _måste_ koppla din facebook till B.net för att kunna använda B.net.

Om du inte gillar det, använd det inte! Det är inte svårare än så.

Medlem

Facebook tar över världen.. bomba skiten .. hur klara vi oss utan facebook förr? Svaret är perfekt =D samma som Sms. fan har polare som hällre sitter och spammar typ Hej va gör du.. och sånna små sms hela dagarna till varandra i flera timmar i sträck, istället för fan bara ta ringer till varandra och få klart va dom vill snacka om på halva tiden om fan inte typ 10minuter istället för 5 timmars Sms.

Medlem
Medlem

Facebook är perfekt att planera sina veckor och helger med.
Alla spelningar, klubbar, och andra sociala saker som grillkvällar, brännboll och korplagsmatcher får man en snabb överblick av.
Därför gillar jag facebook.

Lite off-topic, men tycker flame wars över facebook är lite lamt.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

90%+ av FZ community - Welcome to the anti-social!

12
Skriv svar