Robot
Lost Planet 2

När Lost Planet tar steget från ett till två så gör man det med en utsträckt hand. Ensamheten i iskylan är numera ett minne blott. Delad glädje är det nya mottot.

#lost-planet-2, #lost-planet, #capcom, #gears-of-war-2


Moderator | Testpilot
Lost Planet 2

Denna kom sent på kvällen vah


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Ser sweet ut kmr de kma till pc?

Medlem

Bra recension!
Dock så är jag mer eller mindre "tvungen" att spela split-screen med tjejen, får se hur det går. Dela 46 på fyra är ju en aning mindre än när man delar på 2, men i bästa fall går det att spela. Annars får man väl lira själv (tyvärr).

Medlem

men sug! co-op för fyra, men inte fler än 2 på split screen? och sedan när man kör 2 är det ändå bara en fjärde-del var? visst har jag 104" stor bild, men wtf... tråkigt!

Medlem

Hade inga som helst förhoppningar på detta men nu kan det ju faktiskt bli ett köp!


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem

Hur *** kan splitscreen vara minus? borde ju vara +++

Medlem
Skrivet av joelgbg:

Hur *** kan splitscreen vara minus? borde ju vara +++

"Och en annan sak - spela inte split-screen! Trots att man bara kan vara två får varje spelare bara en fjärdedel av bilden, då resten går åt till att visa upp kartan. Snacka om episk Papphammar."

Medlem

episka bossfighter och möjlighet att spela coop med 4pers, blir nog köp, nån gång efter Red Dead Redemption har införskaffats!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

vad är "hakskott"?

Moderator | Testpilot

Ja när kommer det till PC egentligen?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Runken:

vad är "hakskott"?

Änterhake vore nog ett bättre svenskt ord. Hakskott känns verkligen som en direktöversättning

Bra recension. Det här är inget spel som jag kommer att köpa direkt, men kanske när man hittar det i någon reaback.

Medlem

I RE5 fick man hela halvan av skärmen när man körde 4:3...Går väl dock inte här då kartan tar upp en stor del

Medlem

re5 fick man ju ca1/4 av bilden också när man körde coop och det var ju hur kul som helst

Medlem

signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Runken:

vad är "hakskott"?

Änterhake vore nog ett bättre svenskt ord. Hakskott känns verkligen som en direktöversättning

Bra recension. Det här är inget spel som jag kommer att köpa direkt, men kanske när man hittar det i någon reaback.

ahh tackar

Medlem
Medlem

Spelet lockar en del, men känner mig lite osäker om det e värt ett köp eller ej. Spelade igenom ettan och det var väl helt ok, men inte så mycket mer. Detta verkar dock vara en mycket mer finslipad version där Capcom har satsat helhjärtat, men är det värt pengarna?

Medlem

ign och gt sågar spelet...


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

Väl skriven recension, beskrivande och informativt, och samtidigt kort och koncist. Hade helt klart blivit ett omedelbart alternativ om jag spelat konsol.

MEN, (Tony Irving-röst) den lille Svenska-Führern på min elaka axel vrider sig i krämpor mot "hakskott", samt att ordet "episk" förekommer (om än med olika böjningar) hela två gånger i en såpass kortfattad text. Smygkonservativ? Jag?!


signatur

Ja. Det stämmer. Jag raljerar ganska mycket.

Medlem

Spelet fick 5.5 på gamespot, nu vet jag inte vad jag ska tro. En del sågar spelet vid fotknölarna...mja väntar nog till rea-lådan om jag ska skaffa det här.

Inaktiv

Inväntar releasen för PC istället. Skall bli lite små intressant att få uppleva liret på egen hand då många har väldigt delade meningar om hur pass bra spelet i själva verket är..

Trevlig läsning och suget blev naturligtvis ökat!

Medlem

Är det verkligen värt 4/5....? Tycker i alla fall inte jag.

1
Skriv svar