Folket höjer rösten, vill ha "You're breathtaking"-achievement i Cyberpunk

Robot
Folket höjer rösten, vill ha "You're breathtaking"-achievement i Cyberpunk
Gnällkuk

Helt klart inte en dum idé. On a side note, vore kul om det fanns lite statistik på hur många av dessa internetpetitions som faktiskt haft någon effekt.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Medlem

neej. känns ju uttjatat redan nu, och inte minst om ett år. det var ett kul meme i en vecka, låt det stanna där.

Medlem

Vilken come back för Keanu Reeves, han kanske inte vart helt borta men efter succéer som John Wick och nu Cyberpunk är han större än ever

Medlem

Finns det achievements på GOG?

Medlem
Skrivet av B-itta:

Vilken come back för Keanu Reeves, han kanske inte vart helt borta men efter succéer som John Wick och nu Cyberpunk är han större än ever

Snälla... Keanu Reeves var aldrig ute.
Bill and Ted
Point Break
Jonny memonic
Matrix
John Wick

Bara för att nämna några mer markanta klivstenar i hans renommé.

ELF
Medlem

@jehuty: Ja. Har för mig att vissa spel körde det även innan Galaxy klienten dök upp.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Drunk3n_:

Matrix
John Wick

Det var ju dock ett hål på sisådär 10-15 år där emellan

Skrivet av jehuty:

Finns det achievements på GOG?

Nu har jag bara spelat ett spel via GOG, men Witcher 3 har iaf achievements.

Medlem

FZ is breathtaking!

Skrivet av Nioreh:

Det var ju dock ett hål på sisådär 10-15 år där emellan

Tänkte något liknande. Matrix 3 släpptes 2003 (och många var väl hyfsat besvikna på både den och 2:an) och sen kom John Wick 2014. Vet inte om han gjorde några kassa-succéer/framgångar däremellan.

Medlem
Skrivet av Drunk3n_:

Snälla... Keanu Reeves var aldrig ute.
Bill and Ted
Point Break
Jonny memonic
Matrix
John Wick

Bara för att nämna några mer markanta klivstenar i hans renommé.

Vilka? Efter matrix såg man inte av karln, nu för tiden är han överallt... Inte dåligt för en 50+are att bli trendig Igen!

Medlem

Man behöver ju inte göra så mycket efter The Martix känner jag? Men kul att han är på tapeten, har ju lyckats uppfinna sig själv som skådis och socialt fenomen igen

Skrivet av B-itta:

Vilka? Efter matrix såg man inte av karln, nu för tiden är han överallt... Inte dåligt för en 50+are att bli trendig Igen!

Constantine, vafan!

Annars är det väl typ "Street Kings" (2008) och "47 Ronin" (2013) jag kommer på som var någorlunda sevärd.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

Nej tack. Då kommer jag bara tänka på den självkära snubben som skrek det.


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Helt underbart!

Gnällkuk
Skrivet av jehuty:

Finns det achievements på GOG?

Yes, snart kommer 2.0 också. Ser ut att bli en riktigt fin plattform.

https://www.gogalaxy.com/en/


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Inaktiv
Medlem

Yes please okay thanks


signatur

Niet.

Medlem

Fånigt, det var kul i 10 minuter men denna hype är så jäkla överdriven. Dessa meme/pr-trender är så jävla fåniga.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Mycket bitterhet bland kommentarerna ser jag -_-
Tycker det är en rolig ide som skulle passa bra.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Gen
Medlem
Skrivet av Soulless:

Mycket bitterhet bland kommentarerna ser jag -_-
Tycker det är en rolig ide som skulle passa bra.

Exakt! Tycker det är jättekul! Är ju säkert bara en procent av alla de som skrev bittra kommentarer som kommer orka få 100% i spelet ändå, så det spelar ingen roll.

Medlem
Skrivet av Nioreh:

Det var ju dock ett hål på sisådär 10-15 år där emellan

Men där har vi ju Constantine och A scanner darkly.

Medlem

Skulle vara coolt med en Johnny Mnemonic expansion/side quest med.
Det behövs nog inte, men det skulle varit coolt.
Ta bara grunderna i storyn och någon version av karaktärerna så skulle det bli kul.

Medlem
Skrivet av matnojje:

Men där har vi ju Constantine och A scanner darkly.

Vi får heller inte glömma den svenska succéserien Swedish dicks...

Inaktiv

Bara på Xbox. PS4 kan dra åt pepparn med sina trophies... Inget breathtaking där med deras last gen hårdvara 😁

1
Skriv svar