Total Wars blodiga dlc-trend består, Three Kingdoms får strax gore

Robot
Total Wars blodiga dlc-trend består, Three Kingdoms får strax gore
Medlem

Vet att många hatar på dessa typer av DLCs men med tanke på det relativt låga priset har jag inga större problem med dem. Högst osäker på vad som skiljer sig mellan 16- respektive 18-års bemärkningarna, vad påverkar de för något?

Skrivet av MrPeters:

Vet att många hatar på dessa typer av DLCs men med tanke på det relativt låga priset har jag inga större problem med dem. Högst osäker på vad som skiljer sig mellan 16- respektive 18-års bemärkningarna, vad påverkar de för något?

Tror det har med Tyska lagar att göra om jag inte missminner mig, de vill förstås inte missa den marknaden.

Medlem

Har hittills alltid köpt det, men jag funderar på att skippa i fortsättningen. Det blir alltid så otroligt överdrivet, och alla ser ut som i slutscenen av Karrie. Vore trevligt om det hade gått att ställa ned antalet så det kunde se lite mer behärskat ut så att säga.

Medlem
Medlem

Varför skulle dom sluta med det här tramset när folk köper skiten? Jag ska egentligen inte säga något när jag själv köper det ( vem vill spela total war utan blod?) men man får räkna med det i priset och se till att aldrig köpa det på launch. 63 euro för spelet är bananas....

Problemet är i grund och botten att det finns noll konkurrens i den här genren. Vad ska jag göra om jag ogillar CA skamlösa dlc metoder? Det finns ingen som erbjuder något liknande och det finns inget som tyder på att något kommer förändras. Kolla bara på E3 med alla dom stora företagens low effort spel.

Medlem

Lirar inte Total War spelen men hade jag gjort det så hade jag absolut köpt dessa DLC'n då jag vill ha så mycket gore och blod i spel som möjligt. Ju råare desto bättre. Nästan. Mer lemlästningar också tack.

*** Passande för trailern hade varit trash metal bandet Slayer's (mitt favorit band) låt Raining Blood från albumet Reign in Blood -1986.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Börjar ju mer och mer se ut som MortalKombat

Medlem

Visst har jag kört med blood och gore mods i vissa spel, men aldrig i livet att jag skulle faktist betala för sådant skit.

Medlem
Skrivet av Alexraptor:

Visst har jag kört med blood och gore mods i vissa spel, men aldrig i livet att jag skulle faktist betala för sådant skit.

Finns åtskilliga spel där jag skulle betala för mer gore!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Finns åtskilliga spel där jag skulle betala för mer gore!

Tänk ARMA 3 med gore, skulle vara helt grymt xD

Medlem

@Halvars90: det finns mods som gör så man kan splatta folk, skjuta av lemmar osv. Funkar dock bara bra när man gör småskaliga uppdrag spelet går i sirap annars

1
Skriv svar