PUBG med story? Nej, men nytt spel i PUBG-världen är på gång

Robot
PUBG med story? Nej, men nytt spel i PUBG-världen är på gång

PUBG-studion öppnar nytt, tidigare Sledgehammer-boss chefar.

#battlegrounds, #pubg, #sledgehammer


Medlem

Förstår inte riktigt vad dom planerar. Ett nytt BR? SP? RPG? Vadå PUBG världen? Vad specifikt har PUBG "världen"? Jag är dock intresserad då jag gillar PUBG och framförallt skaparna bakom det hela, men förstår inte riktigt vad dom gör.

Inaktiv
Skrivet av nils45:

Förstår inte riktigt vad dom planerar. Ett nytt BR? SP? RPG? Vadå PUBG världen? Vad specifikt har PUBG "världen"? Jag är dock intresserad då jag gillar PUBG och framförallt skaparna bakom det hela, men förstår inte riktigt vad dom gör.

Maila dem och fråga. Hade det funnits konkret info ute så hade väl FZ gett oss den?!

Medlem

@nils45: Tror det helt enkelt handlar om en förstapersonsshooter med story à la CoD som utspelar sig i PUBG-världen, av det som jag hört muttras om i källargångarna, men ta det med en enorm nypa salt eftersom det är andrahandsinfo. Du vet, friends of drunk friends...

Medlem

Spaceballs 2 - the search for more money?


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Inaktiv
Skrivet av Fenix:

Spaceballs 2 - the search for more money?

Ja... Tjäna pengar på sin produkt.
How fucking dare they?

Medlem

@anon_326725: Handlar väl mer om hur han överger sin produkt innan han levererar det han lovat?

Medlem

Dem kanske vill göra lite co-op scenarion som i overwatch co-op delar som retribution etc.

Inaktiv
Skrivet av spikes:

@SaltyApple: Handlar väl mer om hur han överger sin produkt innan han levererar det han lovat?

Vad har han lovat som han inte levererat?

Medlem

@anon_326725: Han lovade ju full modding tidigt, det hade varit så jäävla fett.

Inaktiv
Skrivet av spikes:

@SaltyApple: Han lovade ju full modding tidigt, det hade varit så jäävla fett.

Hade troligtvis aldrig moddat något i PUBG.
Gillar det exakt som det är

Medlem

@anon_326725: Han snackade tidigt om full modability ala arma. Det här var innan det gick early access... Tror dom kapade den featuren utan att bry sig om vad som sagt innan.

Inaktiv
Skrivet av spikes:

@SaltyApple: Han snackade tidigt om full modability ala arma. Det här var innan det gick early access... Tror dom kapade den featuren utan att bry sig om vad som sagt innan.

Eller så insåg de att det var bättre utan och sket i det pga det

Medlem

@anon_326725: Var ju moddarna som gjorde att arma överlevde, tror att han ville ha detsamma till pubg.

Inaktiv
Skrivet av spikes:

@SaltyApple: Var ju moddarna som gjorde att arma överlevde, tror att han ville ha detsamma till pubg.

Det klarar sig fint utan mods. Modders kan hplla sig till arma imo

Medlem

@anon_326725: Ser det mer som en utmärkt platform att modda på i dagsläget, arma är ganska trött i dagsläget för mkt. Bara trist att han inte släppte moddandet fritt. Första customgamet som hypeade så mkt folk i början hade kunnat bli fett om man låtit folk pilla med det fritt. Hade ju kanske kunnat spawna ett gäng till officiellla game-modes etc etc. Ser inget negativt i det.

1
Skriv svar