The Force Unleashed II i oktober

Medlem
The Force Unleashed II i oktober

Trevligt!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

star wars-nörd som man är så var det här fina nyheter

Medlem

/Instabuy

Första spelet hade ju sina brister men var ändå helt ok. Bra story bla. Kändes som en bra sammanvävning mellan episode 3 och 4.
Bristerna blev som tydligast när man lirade på svåraste.
Dock nöjd med min Plat trophy


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem

Hoppas det inte blir lika ytligt som ettan... De kunde även fixa stridssystemet då jag inte är ett särskilt stort fan av buttonmashing genren. (Tekken 6 går bra dock! )

Medlem

Med tanke på hur första spelet slutade så är detta bara PATETISKT.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Detta inlägget kommer innehålla spoilers.

*Spoilers*

Lite konstigt att man spelar som starkiller eftersom det fanns 2 slut i 1:an, t.ex jag valde slutet då man dödar vader. Och då dör man ju även själv, och nu ska man leva helt plötsligt.

Vet att de valt det andra slutet, men tycker ifall man gör en uppföljare ska det bara finnas 1 slut i föregångaren... imo

Spoilertagg tillagd.

Medlem

Trist att PC blir utan. körde iofs 1an på 360, men nu har jag ju ny fet dator.. Får la bli till 360 igen.. spelas ska det iaf.

Medlem

Sweet, allt med star wars är fin fina grejjer :D!

Medlem
Skrivet av Chemical:

Detta inlägget kommer innehålla spoilers.

*Spoilers*

Lite konstigt att man spelar som starkiller eftersom det fanns 2 slut i 1:an, t.ex jag valde slutet då man dödar vader. Och då dör man ju även själv, och nu ska man leva helt plötsligt.

Vet att de valt det andra slutet, men tycker ifall man gör en uppföljare ska det bara finnas 1 slut i föregångaren... imo

Spoilertagg tillagd.

Så du vill mena att eftersom du valde just det slutet så bör det vara canon? Hur jävla logiskt vore det, med tanke på att han ganska mycket lever i ep 4-6? Obviously är slutet du valde inte canon. Tycker det inte bör vara särskilt svårt att acceptera med tanke på omständigheterna?

Skrivet av Frisell:

Trist att PC blir utan. körde iofs 1an på 360, men nu har jag ju ny fet dator.. Får la bli till 360 igen.. spelas ska det iaf.

En sjukt usel PC-portning lär släppas 1-2 år efter, eller så, precis som med föregångaren.

Jedi have mercy! Hade dock föredragit att han inte hette Catkiller, eh, Starkiller...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

[quote=sarg]

Skrivet av Chemical:

Detta inlägget kommer innehålla spoilers.

*Spoilers*

Lite konstigt att man spelar som starkiller eftersom det fanns 2 slut i 1:an, t.ex jag valde slutet då man dödar vader. Och då dör man ju även själv, och nu ska man leva helt plötsligt.

Vet att de valt det andra slutet, men tycker ifall man gör en uppföljare ska det bara finnas 1 slut i föregångaren... imo

Spoilertagg tillagd.

Så du vill mena att eftersom du valde just det slutet så bör det vara canon? Hur jävla logiskt vore det, med tanke på att han ganska mycket lever i ep 4-6? Obviously är slutet du valde inte canon. Tycker det inte bör vara särskilt svårt att acceptera med tanke på omständigheterna?

Du har inte förstått vad jag menar, jag ska försöka förklara för dig så att du förstår..

Det jag menar är att de borde enbart ha gjort 1 enda slut och inte låta spelaren välja slut eftersom det förstör ju hela historien.. att vader dör alltså i en av sluten..

Hoppas det gick in.

Medlem

Ett måste i samlingen.

Medlem

Har visserligen inte kört ettan men antar att jag får pröva det (bara för det är SW) trots den dåliga portningen PC fick.

Har inte hört mycket gott om det här spelet.... Kunde inte Jedi Knight 4 släppts istället?

Medlem

Äntligen.
Men inte till PS2? :\
Tur att man har Playstation 3 då nuförtiden.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Kolla lite närmre på nyhets bilden, hann ser ut som ett psykfall.
Klarade ca 30 sekunder sen sprack nästan mina vener.


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Najs!

Jag gillade faktiskt det första spelet, sina brister till trots. När det är som bäst är det riktigt bra. Och det har aldrig varit så roligt att använda The Force som när man kan göra det med overkill. Inte ens i Jedi Knight spelen.

Inaktiv

Kasst att de inte gör ett nytt jedi-knight istället, skulle bli mer uppskattat.


signatur

Allah är stor men jag har större

Medlem

Ettan var i mina ögon ett makalöst dåligt spel för att vara star wars så har inte direkt några större förhoppningar inför tvåan.

1
Skriv svar