Desperados 3 söker betatestare

Robot
Desperados 3 söker betatestare

Kolla in trailern och skriv upp dig om du är sugen på mer realtidstaktik i westernformat!

#beta-test, #desperados-iii


Jag gillade verkligen Commandos och Desperados. Dock var jag så kass på dem att jag aldrig klarat ut knappt hälften av dem.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Testpilot

@hannes.theorell nä jag tror det var få personer som klarade hela spelen men jag minns det var kul o spela tills man gick bet på nån riktigt svår bana.

Verkar mysigt. Skall bli kul att följa och se om det blir bra spel.

Medlem

You gotta have faith, Arthur!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Spännande, deras förra spel shadow tactics var riktigt bra. Efter detta dags för en ny commandos!

Medlem

Oh, detta hade jag helt missat! Älskade Desperados, spelade igenom det flera gånger det var ju hur grymt som helst *lägger till i den evigt långa backloggen*

Medlem
Skrivet av heady89:

Spännande, deras förra spel shadow tactics var riktigt bra. Efter detta dags för en ny commandos!

Lirar faktiskt Shadow Tactics nu. Inte klarat kampanjen än.oja Commandos 2 online via GameSpy Det var tider

Medlem
Skrivet av Jappse:

Lirar faktiskt Shadow Tactics nu. Inte klarat kampanjen än.oja Commandos 2 online via GameSpy Det var tider

"Launching game"

Medlem

Hade sånna problem med striderna i Desperados. Vill minnas att man var tvungen att ladda om manuellt.

Det jag störde mig mest på i Commandos var krypskytten. Varför...VARFÖR den jäkla karln bara tog med sig typ tre kulor på vissa banor. Förstår det ur ett gameplay perspektiv. Blir ett puzzel element.men var ju så sjukt anti immersive.

Medlem
Skrivet av heady89:

"Launching game"

What!? Verkar de bra?

Medlem
Skrivet av Jappse:

What!? Verkar de bra?

Haha jag tänkte mest på gamespy ljudet när man startade ett spel

1
Skriv svar