Svenska Battlerite kan vara nära vägs ände.

Robot
Svenska Battlerite kan vara nära vägs ände.

Spelarfrånfall innebär att säsong 3 kan bli den sista för Mobat.

#battlerite, #battlerite-royal, #sista, #säsong-3


Medlem

Synd, tycker Battlerite är ett väldigt häftigt spel men är inte heller förvånad. Känns inte som de riktigt kunnat leverera uppdateringar och innehåll, samt vidareutveckla det som redan funnits tillräckligt snabbt eller effektivt. Menar inte det som ett klagomål, men som förståelse att det kan vara jävligt svårt att göra allt som behövs för ett competitive MOBA ska förbli relevant och aktivt.

ndr
Medlem

Skulle inte det här spelet passa perfekt på mobila plattformar?
Där finns det även gott om personer som kan tänkas spendera IAP.

Medlem

Spelade det med några vänner och det var roligt men fastnade inte för det.

Tråkigt att se roliga spel försvinna

Releasehästryttare

Nästa nyhet från utvecklaren: Hey guys we are making Battlerite:auto chess!

Medlem

De övergav Battlerite för länge sedan i hopp om att casha in på battle royale-trenden genom att återanvända stora delar av Battlerite. Företaget hade verkligen chansen att göra något bra med Battlerite när de fick lansera spelet utan att Funcom körde över dem med sina dåliga beslut. Men de har bevisat att de är minst lika bra på det utan att ha Funcom som hjälp.

//Besviket f.d fan som tappat allt förtroende för Stunlock Studios

Medlem

Sa juh när spelet tillkännagavs att det skulle floppa p.g.a. att Bloodline champions failade men folk skrattade åt mig eftersom det sålde bra i början. Nu i efterhand hoppas jag på att folk ser att jag hade rätt.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Sa juh när spelet tillkännagavs att det skulle floppa p.g.a. att Bloodline champions failade men folk skrattade åt mig eftersom det sålde bra i början. Nu i efterhand hoppas jag på att folk ser att jag hade rätt.

Du verkar vara en mycket rolig person att umgås med.

Medlem
Skrivet av Scream112:

Du verkar vara en mycket rolig person att umgås med.

Baaaaaaaaaam!!!!

1
Skriv svar