Kvällssnack – Hur mycket har du spenderat på årets Steam Summer Sale?

Robot
Kvällssnack – Hur mycket har du spenderat på årets Steam Summer Sale?

Skynda (nåja) att fynda, på tisdag är den slut.

#rea, #steam, #steam-summer-sale, #valve


Medlem

Enbart köpt Monster Hunter World, känner att jag har tillräckligt med spel att spela redan

Medlem

0kr, jag skäms


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Inte en krona. Har fortfarande backlogg kvar sen sommarrean 2012.

Medlem

0 kr


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

0kr - sedan 2015

0 kr


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem
Medlem

Strange Brigade Deluxe Edition "Har redan kört ut story + DLC"
The Technomancer "9 timmar in i TT"
Mad Max "Därefter ska jag köra genom MM"
Call of the Wild™ - 2019 Edition "Och till sist sjunka in i jaktlivet )"

649kr, inte så farligt.

Medlem

0 kr än så länge


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

Över 1000kr, sålde cs:go skins på market (spelar inte cs längre) istället för IRL eller vad man ska kalla det så har en del kvar i steam-wallet. Får se om jag ska spendera på rean eller om jag ska spara till nästa rea

Medlem

Fanns inte mycket att hänga i granen i år.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Har inte hittat något intressant spel ännu.

Medlem

0kr, har inte ens brytt mig om min wishlist eller nya släpp på senaste.

Vet inte, men jag har få av den backloggen som jag spelar och inget mer sedan 1 år tillbaka typ.

Medlem

Blev lite spela med handkontroll stöd då jag streamar spel till nvidia shielden

Medlem

Kanske.. 100 spänn?

ELF
Medlem

Null


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Runt 2500kr, har en kundvagn på ytterligare 600kr som eventuellt handlas innan rean är över. Planerade dock för rean så skulle inte säga "RIP plånbok" ännu.

Medlem

Har en backlog från helskotta, så fick bli Tabletop Simulator bara. Inte spelat det ännu, men det verkar kul


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Ambassadör
Xbox

Det var bättre förr.


signatur

Jump in.

Medlem

Blev mer än vanligt, behövde dock något sommarspel så det var någorlunda motiverat

Hamnade nånstans mellan 1000-1500. Sekiro, Life is strange 2, Baby is You, Katana Zero, Moss, Space Pirate trainer...

Medlem

50kr, DLC till Stationeers. Mest för att jag gillar spelet och vill ge mera support till dem

Medlem

Köpt Monter Hunter: World och Astroneer, tror det blev ca 400 spänn totalt, inte pjåkigt!


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Hade tydligen nog med poäng för att få rabatt på 5 euro = Köpte bloodstained curse of the moon ... för 5 euro ... så i slutändan = 0 kr spenderat?

Testpilot

Ganska normalt sen de senaste åren faktiskt. Mellan 2-300kr

Medlem

250kr för Warhammer 40000: Inquisitor - Martyr, vart sugen på hack n' slash men efter några timmar kändes det ganska meh.

Medlem

Köpte faktiskt två spel;
-Sleeping Dogs, som varit på önskelistan jävligt länge. Lägsta priset hitintills.
-Amid Evil, brukar inte köpa nya spel men man kan frångå när det är lite mer indie och bra. Ett dåligt exempel är Project Warlock som jag inte fick att funka (aldrig hänt med så pass nya spel) och deras support fanns i sjön. Refund? Givetvis.

Ca 150 kanske då


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Köpte precis Friday the 13th för 33kr.

Men förra året köpte jag massa titlar jag har missat på PC så då gick det åt cirka 1000kr, så kände att jag behövde hålla igen!

Medlem

0kr i år igen

Testpilot

Missade att A Bird Story var en rak prequel till Finding Paradise så jag köpte det spelet för typ 1 Euro? Mer än så blir det nog inte!

123
Skriv svar