Diskutera – Hur mycket får en konsol kosta som mest?

Avstängd
Skrivet av anon_326725:

Då kanske man borde inse att denna tråden inte är till för såna som dig och istället hålla sig borta Bara en tanke...

Det var det dummaste jag hört.

Inaktiv

@NiceAsBice:

Inte lika dumt som att gå in i en tråd där man diskuterar köp av konsol och berätta att man inte är intresserad av att köpa konsol!

Think about it!

TOTALT meningslös input från din sida som inte bidrar till något annat än den eviga idiot-diskussionen
om PC vs konsol. Hade gärna sett att moderatorerna var lite mer aktiva mot sådant och raderade allt sånt trollande och hetsande.

Medlem

Skulle vilja ha ett abonnemang på konsolen, går den sönder får dom skicka ut en ny, typ 300kr månaden med onlinetjänst!?

Skrivet av Magadovski:

Skulle vilja ha ett abonnemang på konsolen, går den sönder får dom skicka ut en ny, typ 300kr månaden med onlinetjänst!?

Låter ju rätt snorbilligt om du tänker dig att du även får med spel på den dealen.

Men en realistisk prenumeration på konsol kan ligga på 300kr i månaden men då med en bindningstid på 3 år. Då ingår dock inte alla spel.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Tanken är att man får "bang for the bucks" - var går smärtgränsen då?

Jag vidhåller samma gräns, om det blir dyrare än så lägger jag hellre mina pengar på datorn, som är uppgraderingsbar in i oändlighet.

Medlem
Skrivet av hannes.theorell:

Låter ju rätt snorbilligt om du tänker dig att du även får med spel på den dealen.

Men en realistisk prenumeration på konsol kan ligga på 300kr i månaden men då med en bindningstid på 3 år. Då ingår dock inte alla spel.

Skulle kunna ta bindningstid 5 år ”en konsolcykel” då tror jag 300kr skulle vara rättvist, självklart får man köpa spelen utanför förutom plus eller gold spelen. Då vet man att man har en fungerande konsol hela cykeln

Skrivet av Magadovski:

Skulle kunna ta bindningstid 5 år ”en konsolcykel” då tror jag 300kr skulle vara rättvist, självklart får man köpa spelen utanför förutom plus eller gold spelen. Då vet man att man har en fungerande konsol hela cykeln

5 år är väldigt länge. Mycket som kan hända på den tiden och då kan det vara rätt surt om en tvingas bryta sitt abonnemang år 2 och punga upp med minst 10800 kr.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Skriv svar