Recension – Wolfenstein: Youngblood

Robot
Recension – Wolfenstein: Youngblood

Inte den injektion av nytt blod som det kunde ha varit.

#bethesda, #machinegames, #wolfenstein-youngblood


Geeks Gaming

Är faktiskt inte förvånad.
2an levde verkligen inte upp till förväntningarna och har verkligen haft 0 intresse för Youngblood.

New order och old blood va riktigt bra och gav mig verkligen de jag ville ha ut av Wolfenstein. Och old blood Gav mig även lite vibbar av 2009 Wolfenstein.

Medlem

Tråkigt, men som förväntat.

Medlem

Kan nog bli roligt i coop oavsett vilket


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Inte ofta vi ser tvåor! Vågat, förlorar ni presspass till diverse evenemang nu😃?

Medlem

Tur jag fick det gratis; skulle aldrig få för mig att köpa det. Och då älskade jag New Order.

Medlem

Satan... tråkigt. De borde återgå till rötterna. The new order var på rätt väg. De har inte lyckats toppa return to castle wolfenstein...


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Grafiken ser iaf riktigt bra ut, förutom den blonda tjejens frisyr som ser helt bedrövlig ut. Vad hände där egentligen? ser ut som något gjort i MS paint med sprayflaskan:

Medlem

Usch då, ja då hoppar vi över denna


signatur

Meep!

Medlem

Dom trycker ju ut dessa spel, inte så konstigt att det blir sådär efter ett tag.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skribent
Skrivet av Ankh:

Kan nog bli roligt i coop oavsett vilket

Det är definitivt i co-op det ska spelas. AI-kompanjonen är inget geni, direkt. Jag spelade med en av mina bröder. Brorsan var syrran.

Skrivet av aholman:

Inte ofta vi ser tvåor! Vågat, förlorar ni presspass till diverse evenemang nu😃?

Jag får utegångsförbud i två veckor.

Skrivet av Westrr:

Grafiken ser iaf riktigt bra ut, förutom den blonda tjejens frisyr som ser helt bedrövlig ut. Vad hände där egentligen? ser ut som något gjort i MS paint med sprayflaskan: https://i.imgur.com/ykwoV2e.jpg

Grafiken är bra, men ja. Det där håret ser bra märkligt ut. Tänkte också på det.
Inte så förtjust i HUD:en heller, så den stängde jag av. Då ser man förvisso inte hur mycket liv eller ammo man har, men spelet ser fint ut.

Medlem

Så, av vad jag förstår av recensionen så har spelet blivit ett sandlådespel?

Fasen också, alla spel behöver inte bli sandlådor med meningslösa sidouppdrag som drar ut på och förstör huvudstoryn!!!
När ska spelindustrin förstå det?

Medlem
Skrivet av Joakim Kilman:

Det är definitivt i co-op det ska spelas. AI-kompanjonen är inget geni, direkt. Jag spelade med en av mina bröder. Brorsan var syrran.

Misstänkte det
Förövrigt lät "Brorsan var syrran" väldigt udda (förstår vad du menar)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Låter som spelet the Saboteur och det var ju riktigt roligt. Detta kanske är en sämre version av det?

Medlem

Fan, hade hoppats på ett nice spel men avstår nog.

Inaktiv

Kommer definitivt testa själv. Tar aldrig beslut på om jag ska spela ett spel eller inte baserat på vad någon annan tycker. Ser fram emot det

Skribent
Skrivet av Jozo:

Så, av vad jag förstår av recensionen så har spelet blivit ett sandlådespel?

Fasen också, alla spel behöver inte bli sandlådor med meningslösa sidouppdrag som drar ut på och förstör huvudstoryn!!!
När ska spelindustrin förstå det?

Inte riktigt. Du har en bas, där du får uppdrag. Sen finns en karta över Paris med några olika stadsdelar. Du väljer att åka vart du vill, och så gör du nåt uppdrag som finns på den platsen. Det påminner om sidomaterialet i förra spelet. Fast nu är det hela spelet.
Men under tiden du gör alla de här uppdragen sker inte särskilt mycket i intrigen, så det känns lösryckt och ofokuserat.

Medlem

Som förväntat, nå, tack för att du spelade så jag slapp.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Blir reahyllan till jul då.. tråkig trend detta med många spel på senare tid :/


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

F-n så tråkigt, Machine games har blivit en av mina favoritutvecklare.
Har hållit på och spela igenom Mg´s Wolfensteinspel inför detta så lär nog ändå testa det i SP.
:/

Medlem

Wow.. snacka om en besvikelse. Förköpte, satt och vänta, startar spelet och man är TVINGAD till att spela med någon annan. Ärligt talat!? När ska spelförlagen sluta tvinga folk att spela multiplayer och när ska de komma ett bra single playerspel igen?

Så man hoppar in på FZ för att få bekräftat eller bli motbevisad om att det minnsann finns en singleplayer del.. Ser 2/5..
Avinstallera direkt!

Inaktiv

Ok, jag köpte det utan att läsa detta... blir omedelbart återlämning av spelet på steam.
Så går det när man envisas med att släppa in PK överallt bara för tvångskvotera in utan anledning.

Medlem
Skrivet av anon_1418:

Ok, jag köpte det utan att läsa detta... blir omedelbart återlämning av spelet på steam.
Så går det när man envisas med att släppa in PK överallt bara för tvångskvotera in utan anledning.

Hehe, tolkar jag dig rätt om du syftar på att det är två kvinnor i huvudrollen? Om ja så var det ju knappast det som var det dåliga med spelet.

Medlem

Rage 2 har bra rea nu på steam (50%) och i senaste uppdateringen har de äntligen lagt till möjligheten att skippa tutorials, cutscenes och lagt till massa annat

https://twitter.com/rage/status/1154363019540992002


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Inaktiv
Skrivet av ChalleT:

Hehe, tolkar jag dig rätt om du syftar på att det är två kvinnor i huvudrollen? Om ja så var det ju knappast det som var det dåliga med spelet.

Det får du tolka precis som du vill. Jag skrev vad jag tycker bara.

Skribent
Skrivet av Toxic78:

Wow.. snacka om en besvikelse. Förköpte, satt och vänta, startar spelet och man är TVINGAD till att spela med någon annan. Ärligt talat!? När ska spelförlagen sluta tvinga folk att spela multiplayer och när ska de komma ett bra single playerspel igen?

Så man hoppar in på FZ för att få bekräftat eller bli motbevisad om att det minnsann finns en singleplayer del.. Ser 2/5..
Avinstallera direkt!

Du kan spela själv, men då får du dras med en småkorkad AI-kompanjon.

Inaktiv
Skrivet av Joakim Kilman:

Du kan spela själv, men då får du dras med en småkorkad AI-kompanjon.

Tror inte han läste din recension. Han ville bara gnälla

Inaktiv
Skrivet av anon_1418:

Ok, jag köpte det utan att läsa detta... blir omedelbart återlämning av spelet på steam.
Så går det när man envisas med att släppa in PK överallt bara för tvångskvotera in utan anledning.

Kan du utveckla? Att man spelar som kvinnor är väl 0% av problemen spelet lider av? Förstår ej kopplingen tråkig bandesign och inspirerat manus -> PK?

Medlem

Älskade Wolfenstein men eftersom det är så PK så returnerade jag det på Steam också. Förstörde totalt hela spelet. Och har helt tappat förtroendet för tillverkaren.

Inaktiv
Skrivet av ohGr:

Älskade Wolfenstein men eftersom det är så PK så returnerade jag det på Steam också. Förstörde totalt hela spelet. Och har helt tappat förtroendet för tillverkaren.

Andra personen som påstår det är PK nu.
Trodde det var troll först men du får gärna förklara vad som är politiskt korrekt med spelet och hur det "förstör hela spelet totalt".

Skriv svar