Speltips; Dota underlords

Medlem
Speltips; Dota underlords

Vet inte om det finns fler som jag som totalt missat att dota underlords. (Valve som släppt, free to play beta nu på steam)

Jag har helt missat hela "autochess" genren och såg en kompis som spelade underlords så jag testade. Och nu 14h in efter 3 dagar så är jag helt fast! Vet inte om jag är extra svag för dom här spelen för jag gillar brädspel men så här beroende har jag inte blivit av ett spel på flera år

För dom som inte vet vad det är så var detta en rätt bra video för nybörjare:
https://www.youtube.com/watch?v=cq37Y9ls4_I

Varning dock att det verkligen har en tendens att få många timmar att gå på en blinkning

Än sålänge så verkar dom köra på samma koncept som Dota 2 där spelet är helt gratis och man har tillgång till allt innehåll. Sen ser det ut som att det bara kommer vara "Cosmetics" och battle pass

För er som redan spelar hör jag gärna om lite roliga comps eller vändningar ni lyckats göra!

Medlem

Tack för tipset och bra länk! Tror det här kan vara mobilspelet som jag inte avinstallerar efter 3 dagar


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Det finns ju till pc med, plus att du kan spela en match på datorn sen byta till mobilen om du känner för det och fortsätta där

Medlem
Skrivet av Morti:

Det finns ju till pc med, plus att du kan spela en match på datorn sen byta till mobilen om du känner för det och fortsätta där

Jo det finns möjlighet till sådant men om jag skulle ha tid att sitta och spela på de sättet skulle jag spela annat


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Lirade DotA Autochess en hel del, tröttnade. Började sedan köra lite Underlords, tröttna där också för tillfället.

Kör League of Legends variant nu, Teamfight Tactics, även det gratis och underhållande. Får se hur länge man lirar det, inte tröttnat ännu iallafall.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

1
Skriv svar