Kallduschen, Monster Hunter World: Iceborne släpps nästa år på pc

Robot
Kallduschen, Monster Hunter World: Iceborne släpps nästa år på pc
Medlem

Well sh*t... Nåja, den som väntar på något gott.

Medlem
Skrivet av Heggiiman:

Well sh*t... Nåja, den som väntar på något gott.

...har hunnit tröttna tills dess och kommer troligtvis inte att köpa det p.g.a den sena releasen. Gäller för min egen del iaf.
Riktigt dåligt move av Capcom.

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Riktigt dåligt move av Capcom.

Att satsa mer på pc och erbjuda en så bra spelupplevelse som möjligt? Håller med. Uselt! Ge oss en dåligt optimerad och buggig upplevelse nu istället. Skärpning!

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

...har hunnit tröttna tills dess och kommer troligtvis inte att köpa det p.g.a den sena releasen. Gäller för min egen del iaf.
Riktigt dåligt move av Capcom.

Hur ska man hinna tröttna på något man inte kan spela? Men ja, nog hade jag föredragit att få det samtidigt som konsolerna.

Medlem

Och recensionsbombningen har redan börjat på steam av arga folk.
Redan gått ner till very positive istället för overwhelming positive.

Jag hade hoppats på en 2 månaders skillnad eller något, iallafall fram till jul, synd att de inte blev så.
Men jag kommer köpa det i vilket fall som!

Medlem
Skrivet av Commander_Eggi:

Och recensionsbombningen har redan börjat på steam av arga folk.
Redan gått ner till very positive istället för overwhelming positive.

Jag hade hoppats på en 2 månaders skillnad eller något, iallafall fram till jul, synd att de inte blev så.
Men jag kommer köpa det i vilket fall som!

Ja blir ett garanterat köp för mig, älskar originalet!

Men Japanska utvecklare är i överlag magiskt dåliga på att utveckla spel för PC så hellre att dom tar tid på sig och gör det rätt än att det blir ett clusterfuck som vid releasen av originalet, även om det också kom ut långt efter konsolreleasen..

Medlem
Skrivet av Heggiiman:

Ja blir ett garanterat köp för mig, älskar originalet!

Men Japanska utvecklare är i överlag magiskt dåliga på att utveckla spel för PC så hellre att dom tar tid på sig och gör det rätt än att det blir ett clusterfuck som vid releasen av originalet, även om det också kom ut långt efter konsolreleasen..

Jag har över 400 timmar på PC och typ 120 timmar på ps4a.

Men denna gången köper jag det bara en gång, jag hade hoppats runt juletid så man kunde köpa de under julveckorna.
Men det är garanterat köp.
Kommer säkerligen dubbla mina timmar, och jag har tid nu att spela wow classic/ 100%a Orginalet med alla achievements så!

1
Skriv svar