Här är multiplayertrailern för Call of Duty: Modern Warfare

Robot
Här är multiplayertrailern för Call of Duty: Modern Warfare

Ett smörgåsbord av vapen och explosioner till tonerna av Metallica – nog känns det allt som Call of Duty.

#call-of-duty, #infinity-ward, #modern-warfare


Medlem
Geeks Gaming

Skriver som jag skrev i den andra

Va är detta? Recoil? Ingen j*vla dubstep i trailern? Metallica? Bra ljud? Hyfsad grafik? Är detta verkligen CoD?

Inaktiv

Blir med 95% sannolikhet ett köp! Första Cod på mycket mycket länge

Medlem

Vi har Call of duty 4 : Modern warfare (underbart CoD, speciellt till PC som fortfarande lever någorlunda pga dedikerade servrar och massa moddar <3), sen en sketen Call of duty 4 Modern warfare MP : Remaster , och nu, en remake, Call of duty: Modern warfare. God damn.

Releasehästryttare

När visas nya battlefield upp?

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Skriver som jag skrev i den andra

Va är detta? Recoil? Ingen j*vla dubstep i trailern? Metallica? Bra ljud? Hyfsad grafik? Är detta verkligen CoD?

Haha, kan förklara varför jag blev ganska intresserad!

Medlem

Jag blev jävligt sugen på att mörda lite folk iaf 😁 bra trailer. Första CoD jag vill spela på riktigt länge.
Men väntar några veckor efter släpp så dom värsta barnsjukdomarna är borta

Medlem

Blev besviken över att det inte fanns in Tactical Nuke killstreak som man såg i slutet av multiplayer trailern. Sedan är jag inget fan av "leaning" men det är ju bara jag, annars såg allt schysst ut. Väldigt rena menyer, det gillas enormt!

Edit: Har nu fått info från en som arbetar på spelet att det endast kommer gå att "leana" vis typ väggar osv. Så man kan inte stå öppet på ett fält och leana höger och vänster. Glada nyheter!

Sedan har det också kommit information om att en Tactical Nuke ska komma också!

Medlem
Tips är att vänta

Ser onekeligen intressant ut men jag kommer vänts några månader innan ett köp, man vill ju inte göra samma misstag som med
Black ops 4: Microtransactions The GAME

Det där var i varje fall inte den gamla grafikmotorn


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Såg snyggt och coolt ut!
Vill förboka.
Men, när kommer det till pc?


signatur

autograph

Medlem

Länge sedan CoD såg intressant ut sedan MW1 och till viss del MW2. Kommer nog bli köp ändå, speciellt eftersom nästa BF spel ryktas bli en PS5 release titel, vilket är väl 2021 eller något sånt?
Multiplayer lockar inte så mycket men ett bra singleplayer säger jag inte nej till.

Medlem
Skrivet av Devan:

När visas nya battlefield upp?

troligen q1/q2 2020


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem
Skrivet av Rasmous:

Blev besviken över att det inte fanns in Tactical Nuke killstreak som man såg i slutet av multiplayer trailern. Sedan är jag inget fan av "leaning" men det är ju bara jag, annars såg allt schysst ut. Väldigt rena menyer, det gillas enormt!

Edit: Har nu fått info från en som arbetar på spelet att det endast kommer gå att "leana" vis typ väggar osv. Så man kan inte stå öppet på ett fält och leana höger och vänster. Glada nyheter!

Sedan har det också kommit information om att en Tactical Nuke ska komma också!

Dock jävla tur de inte är context lean, bland de värsta som finns om de automatiskt börja leana när man närmar sig saker, då är lean q,e på pc bäst som de var i de gamla titlarna.

Detta är ok iaf.

Medlem

Jag väntar nog på recensioner innan jag köper ett nytt COD spel..

Medlem
Skrivet av Djavulen:

Vi har Call of duty 4 : Modern warfare (underbart CoD, speciellt till PC som fortfarande lever någorlunda pga dedikerade servrar och massa moddar <3), sen en sketen Call of duty 4 Modern warfare MP : Remaster , och nu, en remake, Call of duty: Modern warfare. God damn.

Reboot, inte remake.

Ot: köp dag ett.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Efter all gameplay visad på streamen igår är jag riktigt sugen! Helt annan känsla med omarbetad ljuddesign, ny grafikmotor och recoil som sagt.. defintivt köp dag 1!

Medlem

Skulle hellre vilja ha en inblick i storyn till kampanjen med trailern, skulle skänka ett annat djup till spelet än detta eviga dödande

Avstängd

Taggad som fan på multiplayern!

1
Skriv svar