Ger bort en Steam-nyckel till Crusader Kings II

Medlem
Ger bort en Steam-nyckel till Crusader Kings II

Hejsan,

Just nu på Humble Bundle kan man köpa Crusader Kings II och alla stora DLC för en billig peng. Jag tog chansen och köpte på mig några fler DLC, men jag hade redan grundspelet sen tidigare. Därför tänkte jag ge bort spelet till någon här på FZ. Du kan få spelet och några DLC för bara 1 USD just nu, men gratis är ju billigare än 1 USD, eller hur? Så jag ger bort endast grundspelet, inget DLC.

Är ni intresserade så skriv i tråden att du vill ha spelet. Senare idag (2019-08-03) kl 18:00 så lottar jag ut spelet och PM:ar till någon som vill ha spelet i tråden.

Lycka till, och vill ni ha fler DLC till Crusader King II så finns det billigt nu på Humble Bundle.

(Jag vet att kategorin "Köpes & säljes" är lite konstig för den här tråden, men jag vet inte vad jag annars skulle använda)

Medlem

Kan ta det


signatur

- Gigabyte Z390M - Gainward RTX 3070Ti - Intel Core i9-9900K with NZXT X73 360mm - 32GB HyperX Predator/Fury 3200Mhz - 750w +80 Platinum - 500GB WD blue SSD - 512GB Samsung M.2 - 1TB Samsung 970 Evo M.2 -
- HyperX Alloy Elite RGB - HyperX Cloud II - HyperX Pulsefire Haste - HyperX Fury S XL -
Acer Nitro XV322UX IPS 270hz 1440p - AOC CQ32G1 144hz 1440p
- Svive Altair Gaming Desk - Svive Gemini DarkGrey Gamingchair -

Skribent

Är inte intresserad själv, men det är ett fint initiativ Olaus. Hoppas att det går till någon som verkligen vill spela spelet

Medlem

Med en person blev det lätt att lotta, grattis till @donniedarko.

Jag skickar PM till dig med en "gift-link" till spelet. Hoppas du tycker det är kul, för det gör jag.

Medlem

@LordOlaus:

Jag kikade på den där bundlen, jag har CK2, inte riktigt kommit in i det (mest för att jag inte haft tid att faktiskt lära mig spelet). Jag har väl för avsikt att komma igång med spelet någon gång framöver, är vanilla bra som det är, eller lyfter DLC tillräckligt för att det är värt att lägga 150 spänn på ett "jag kommer nog kanske spela spelet framöver"?

Medlem

@Renfis:

Jag började spela det Vanilla och tyckte det var väldigt roligt. Jag tänkte att jag skulle testa spelet först för att se om jag tyckte det var värt att lägga mer pengar på DLC. Jag har fortfarande inte alla DLC, utan har bara det som ingår för 1 USD to Humble Bundle och en till utöver det sen tidigare. Jag tror det är klokt att inte köpa allting på en gång, speciellt om man inte är helt säker på om man kommer gilla det. Efter man spelat ett tag med Vanilla tror jag man börjar förstå bättre vad alla DLC erbjuder och om de är värda priset. Vissa verkar man kunna skippa ett tag, medan andra ses mer som nödvändiga. Personligen tycker jag inte att ett enda DLC är nödvändigt första gången man spelar det. Men annars kan du kanske köpa ett av de billigare alternativen på Humble Bundle, typ den för 1 USD.

Annars kan jag rekommendera www.reddit.com/r/CrusaderKings. Där finns massor av information om de bästa DLC, men just nu skänks det bort en massa DLC då flera har kompletterat sina samlingar och fått dubbletter. Har man tur kanske man kan få något extra.

Hoppas du fick någonting av svaret och att det inte var för rörigt.

Medlem

Vill inte ta credd från LordOlaus initiativ men hakar på trenden. Jag har också köpt stora bundlen för att komplettera min Crusaders Kings 2 DLC lista. Men har redan grundspelet och två DLC:er som jag nu skänker bort om någon vill ha.

Crusader Kings II
Crusader Kings II: The Old Gods DLC
Crusader Kings II: The Republic DLC

Är det flera som är intresserade så lottar jag.

1
Skriv svar