Sista veckan vårrea hos Direct2Drive

Moderator | Testpilot
Sista veckan vårrea hos Direct2Drive

Titan quest <3


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Tyvärr gick det inte att köpa Mass Effect för oss Svenkar


signatur

I don’t puke when I drink. I puke when I don’t.

Medlem

Mycket fel i denna lista, du tog nog den från .com och inte .eu adressen. Sedan finns det spel som inte utreas t.ex. Mirror's Edge.

Medlem

Satt och funderade vilket spel screenshottet kom från, d'oh.

Medlem

Vampire the Masquerade: Bloodlines är helt klart det bästa i listan. Verkligen ett underbart spel.

Medlem
Skrivet av MugiMugi:

Mycket fel i denna lista, du tog nog den från .com och inte .eu adressen. Sedan finns det spel som inte utreas t.ex. Mirror's Edge.

Som han skrev i artikeln, kolla både .eu och .co.uk.

Mirror's Edge finns på brittiska siten för £3.95.
http://www.direct2drive.co.uk/2/7546/product/7546/product/Buy...

Mirrors Edge, köp det, bra för billig peng.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av obitwice:

Tyvärr gick det inte att köpa Mass Effect för oss Svenkar

Varför går inte det?

Står ju på brittiska sidan "This product is only available in Austria, Belgium, Bulgaria, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malta, Netherlands, Poland, Portugal, Romania, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, and the United Kingdom."

Undrar eftersom jag planerat att köpa det ikväll.

nj
Medlem
Skrivet av OMGBBQ:
Skrivet av obitwice:

Tyvärr gick det inte att köpa Mass Effect för oss Svenkar

Varför går inte det?

Står ju på brittiska sidan "This product is only available in Austria, Belgium, Bulgaria, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malta, Netherlands, Poland, Portugal, Romania, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, and the United Kingdom."

Undrar eftersom jag planerat att köpa det ikväll.

Jag får då inte upp någon varning om att jag inte får köpa spelet från D2D.co.uk efter att ha lagt ME-paketet i varukorgen och gått till betalningen vilket man normalt får om ett spel inte får köpas pga regionsbegränsning.
Möjligt att obitwice tittat på den amerikanska D2D-sidan där ME-paketet bara kan köpas om man bor i USA och Kanada?

Medlem

Skit i dessa, Master of Magic har ju släppts på GOG.com!

http://www.gog.com/en/gamecard/master_of_magic

Medlem

Var nog trött när jag var inne på sidan i morse. Jag är glad att jag läste fel! Ska köpa ME när jag kommer hem från jobbet


signatur

I don’t puke when I drink. I puke when I don’t.

1
Skriv svar