Ett nytt Timesplitters kan vara i görningen hos Deep Silver

Robot
Ett nytt Timesplitters kan vara i görningen hos Deep Silver

Enligt en ny kvartalsrapport från THQ Nordic.

#deep-silver, #thq-nordic, #timesplitters


Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Inte alls sugen faktiskt. Har dock väldigt goda minnen av Timesplitter 2 multiplayer med några kompisar under tonåren! Men kul om ett gammalt IP väcks till liv igen.


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem

Extremt sugen hoppas

Medlem

Detta kan vara de bästa nyheterna på länge =D
Har för mig att deep silver består av de gamla free radical design =D

Medlem

Hade kul med 1an och 2an när det kom men har svårt att se hur de skulle göra en 3a intressant idag.

Medlem

Timesplitters 1-2 i uppdaterad grafik vore så jäkla skoj! Spelade tvåan som en galning på GameCube.

Medlem
Skrivet av Sillgam:

Hade kul med 1an och 2an när det kom men har svårt att se hur de skulle göra en 3a intressant idag.

Du vet att det finns en trea va? =p
Future perfect heter den. Riktigt skön story med jäkligt roliga mellansekvenser

Inaktiv

2an och 3an hörde till favoritspelen på Xbox och jag hoppades länge på en fjärde del.
Men hur mycket finns egentligen kvar av Free Radical Design idag? Kan det ens bli bra?

Medlem

Spelade 2:an och 3:an otroligt mycket längre tillbaka. Älskade Virus mode och bygga egna banor med vänner!


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem

Trevligt
Men nu förtiden så är Deep Silver på min svartlista


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av PontusT:

Du vet att det finns en trea va? =p
Future perfect heter den. Riktigt skön story med jäkligt roliga mellansekvenser

Hade glömt det spelet men poängen kvarstår. Tror inte timesplitters fungerar på dagens marknad.

Medlem

För några år sen hade jag varit sugen, men har insett att det inte går att göra ett bra GoldenEye/Perfect Dark-aktigt spel utan den gamla fyrkantiga grafiken där banors upplägg, hörn, gömslen osv var extremt tydliga och geometriska. Grafiken ska vara sådan att man klart och tydligt ser att det ligger ett vapen på marken utan att det ska behöva lysa/snurra.

Medlem

Eller så är det bara vår chefredaktör Calle som har köpt spelet 286 tusen gånger.

Vad drar han in efter skatt..?


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Graeme Norgate som kompositör or GTFO


signatur

Gamla kära datorer som skräpar runt i huset: Gateway 2000 P5-90, Dell Optiplex GXPro, Compaq Deskpro 386, Compaq Deskpro EP 6400, Dell Dimension XPS B1000r, Fujitsu Siemens Scaleo 600 (Athlon XP 3000+) etc.

1
Skriv svar