Inatt börjar gruppspelet i The International 2019

Robot
Inatt börjar gruppspelet i The International 2019

Världens bästa lag i Dota 2 gör upp om 31 miljoner dollar.

#dota-2, #the-international, #valve


Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Får se några matcher tidigt på jobbet om möjligt. Har inte kollat schemat, men det brukar gå rätt bra med kinesiska turneringar!


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem

Riktigt tråkigt med tiderna... Alliance spelar sin första match 03:00 mot Secret. Får se om man orkar sitta uppe. Tror dock detta TI kan bli otroligt spännande och känner inte att det finns någon klar förhandsfavorit, utan tror de flesta lag har chans att komma långt. Men hoppas såklart på Alliance!

Medlem

Blir till att titta på VODs dagen efter, och hålla sig borta från Internet under dagarna... Blir jobbigt detta...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Nu känns det plötsligt bättre efter att jag somnade 14:00 idag och vaknade strax innan det här skrivs.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Hoppas verkligen att Ti10 kan komma till Europa. Tröttsamt (höhö) att behöva stå ut med sena nätter hela tiden. Nu har vi haft Ti1 i EU, Ti2-8 i NA och nu Ti9 i Asien. Nästa år måste EU spelarna få sitt.

Backloggens befriare

Yeah! En gång om året låtsas jag att jag fortfarande spelar dota och tittar på TI!


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Efter att ha sett dokumentären om OG håller jag lite på dem. Hoppas iaf att de kommer längre än EG

Avstängd

Jag hoppas att det visas en uppdaterad/förbättrad OpenAI 5 i någon showmatch.

1
Skriv svar