The Elder Scrolls: Skyblivion - Teaser Trailer

Relik 📜
The Elder Scrolls: Skyblivion - Teaser Trailer

Jahaja.. Det här ser ju ändå rätt mysigt ut. Vilket jäkla jobb! Känner allt lite sug.. Någon annan?


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem

Det ser riktigt coolt ut. Frågan är bara om det kommer släppas.

Geeks Gaming

Har följt detta projektet extremt länge nu. Kan ju hoppas på dom är färdiga snart ^^

Medlem

Gief.


signatur

Ordo Ab Chao

MEG
Medlem

Intressant


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Har inte följt projektet så mycket men ser extremt lockande ut. Är det bara en grafisk overhaul eller kommer det även att innefatta tex att attributsystemet byts ut?


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:

Har inte följt projektet så mycket men ser extremt lockande ut. Är det bara en grafisk overhaul eller kommer det även att innefatta tex att attributsystemet byts ut?

Som jag förstår det är det, helt enkelt, Oblivion is sin helhet med Skyrims motor, så attributer och sådant bör vara med, tror de har mer information på sin hemsida, om inte så får du säkert reda på det när/om det väl släpps.

Geeks Gaming
Medlem

Släpps nog samma år som Half Life 3 om jag skulle göra en gissning.

Medlem

Till skillnad från många andra liknande projekt så tror jag att det här kommer att släppas. Ser fram mot det som tusan!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Alltså, Oblivion hade någonting, i sin story och i sina sidequsts, det var så rikt på atmosfär. Det är nog ett av de spel som satt som djupast intryck på mig, skulle gärna vilja återvända dit, och detta låter intressant!

Och hoppas verkligen de fångar vad jag menar och kan minnas (bethesda alltså), med sina kommande spel om elder scrolls och dess värld. Tack för filmen!

Avstängd

Haha seriöst, ursäkta uttrycket men, Skyrim+Oblivion = Skyblivion? Jag hoppas att de inte har lagt lika mycket krut på spelinnehållet som brainstormingen för spelnamnet!

KoP
Medlem

Ser lite mjaa ut. Hade nog hellre sett Bethesda göra en officiell remaster, hade nog kunnat se bättre ut i vissa aspekter.

Medlem

Den som väntar på något gott!

Medlem
Skrivet av AplAy:

Haha seriöst, ursäkta uttrycket men, Skyrim+Oblivion = Skyblivion? Jag hoppas att de inte har lagt lika mycket krut på spelinnehållet som brainstormingen för spelnamnet!

Förstår att du inte känner till projektet men det är tillsammans med SkyWind ett av spelbranschens största och mest respekterade ideella åtaganden någonsin.

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Elder_Scrolls_Renewal_Proje...

1
Skriv svar