Man tackar! Ytterligare nio bilder direkt från Night City i Cyberpunk 2077

Robot
Man tackar! Ytterligare nio bilder direkt från Night City i Cyberpunk 2077
Medlem

Bågen på en av bilderna påminde om Kanedas hoj i Akira 😃

Medlem

Ser ut och påminner om deus ex


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Ser typ ut som en GTA V-mod? Mycket fokus på bilar och cyklar, hoppas det blir ok


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Trots att jag väntat på det här spelet sedan de visade koncept bilder och pratade om det under en GoG konferens (2012 eller något i den stilen) så kommer de sista månaderna bli de svåraste. Få spel som jag ser fram emot så mycket som Cyberpunk 2077, snart är väntan äntligen över=).

Medlem

Har fortfarande inte sett en enda bild med natt, regn och neon 😔


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem
Skrivet av Bill:

Har fortfarande inte sett en enda bild med natt, regn och neon 😔

Detta. Tycker bilderna vi fått se hittills ser ganska tråkiga ut.

Medlem

Grafik är inte allt, men hittills har det sett ganska grått och platt ut. Inte så värst imponerad på den punkten än så länge. Det blir säkert ett bra spel.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem
Skrivet av Bill:

Har fortfarande inte sett en enda bild med natt, regn och neon 😔

Precis. De har bevisat att solen finns nu. Ge oss dystopisk framtidsnatt med mörker, regn och massa neon!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Bill:

Har fortfarande inte sett en enda bild med natt, regn och neon 😔

Nästan...

https://www.sweclockers.com/nyhet/27725-cyberpunk-2077-far-st...

Medlem

Personligen hoppas jag att CD Projekt Red INTE implementerar multiplayer i spelet utan istället satsar stenhårt på att det blir en lika fantastisk single player-upplevelse som The Witcher 3 var (och fortfarande är).

Medlem
Skrivet av w3tt3x:

Personligen hoppas jag att CD Projekt Red INTE implementerar multiplayer i spelet utan istället satsar stenhårt på att det blir en lika fantastisk single player-upplevelse som The Witcher 3 var (och fortfarande är).

Samma här, men jag tror inte dom skulle "riskera" single player. Kanske att det(multi) kommer senare, när man kollar de senaste screenshots så får man ju lite GTA vibbar. Hoppas som sagt att dom verkligen fokuserar på single player. Det var länge sen man var så här hypad

Avstängd
Skrivet av w3tt3x:

Personligen hoppas jag att CD Projekt Red INTE implementerar multiplayer i spelet utan istället satsar stenhårt på att det blir en lika fantastisk single player-upplevelse som The Witcher 3 var (och fortfarande är).

Mycket vill ha mer.

Du ska få se att det nog blir multiplayer och man inför även så man kan köpa saker för riktiga pengar som i GTA V.

Sen kommer det inga singleplayer expansioner alls utan dom gör som rockstar och satsar allt på multiplayer för folk köper så mycket stuff där.

Nu har jag berättat framtiden för dig.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Trots att jag väntat på det här spelet sedan de visade koncept bilder och pratade om det under en GoG konferens (2012 eller något i den stilen) så kommer de sista månaderna bli de svåraste. Få spel som jag ser fram emot så mycket som Cyberpunk 2077, snart är väntan äntligen över=).

Snart är väntan över.
Detta är verkligen ser fram emot mest just nu + en PC release av RDR2.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inga flygande bilar?

Medlem

Screenshots gör väl inte många spel rättvisa imo.

Medlem
Skrivet av w3tt3x:

Personligen hoppas jag att CD Projekt Red INTE implementerar multiplayer i spelet utan istället satsar stenhårt på att det blir en lika fantastisk single player-upplevelse som The Witcher 3 var (och fortfarande är).

Håller helt med dig, det skulle höja kvalitén. Men tyvärr finns väl risken att detta blir en riktig kassako för CD-Projekt. Det vore dock otroligt coolt om de inte gick Rockstar vägen och istället körde på SP till 100%.

Medlem

Jag tror multiplayer är något CD projekt kommer överväga om efterfrågan blir hög. Det är smart av dom att inte inkludera det från början, höjer kvalitén på kampanjen.

1
Skriv svar