Halo: Reach-betan har dragit igång

Robot
Medlem
Halo: Reach-betan har dragit igång

"Så, vad väntar du på rekryt?"

En beta-nyckel:(

Medlem

Jag Har ODST, Spelar Det Nu, Men Bungie Verkar Överbelastat Servrarna Med Players För Ser Inte Så Bra Ut Just Nu,Väldigt Lång Tid För Att Kunna Söka Efter Games, Servern Nere Ibland Osv, Men Det är Jätte Kul


signatur

biltemakörv

Medlem

Ser ingen skillnad på halo 3 och Reach..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Ser ingen skillnad på halo 3 och Reach..

Hahahaha dagens..:D.......:)........:/.............:o du va seriös?! :S


signatur

Min mamma säger att jag är bra på Guitar Hero.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Ser ingen skillnad på halo 3 och Reach..

Du det är en bra stor skillnad ska du ha klart för dig, spela det innan du säger något


signatur

biltemakörv

Medlem

Ska jag vara ärlig så ser inte jag heller något direkt större skillnad mellan Halo 3 och Reach grafiskt sett. Min granne som är Halofanatiker ser inte heller han någon större skillnad.
Dock så är det ju inte grafiken som gör spelet. Känslan och onlineläget ser riktigt bra utav det lilla jag har sett. Det ska bli kul att testa hela spelet hos honom sen

Medlem

Är en Halo-fanboy men måste säga att jag inte gillar Halo: Reach. Allt var så segt och inge kul vapen. Nä är besviken

Medlem
Skrivet av LillOgi:

Är en Halo-fanboy men måste säga att jag inte gillar Halo: Reach. Allt var så segt och inge kul vapen. Nä är besviken

Hahaaa De släpper inte alla vapen i en beta.

Medlem

grafiskt sett ingen major skillnad från halo 3 (besviken)
lite annorlunda vapen och spel stil pga abilitys som jet pack osv men kändes i slutändan fortf som 3'an.....så nej blir inget köp för min del. hade hoppats på mer än så här

*edit*

det enda jag gillade var att menyerna var en avsevärd förbättring samt exp delen


signatur

God is dead

Medlem

Körde lite....lika tråkigt som föregående spel i serien...!

Medlem
Skrivet av joonte:

Hahaaa De släpper inte alla vapen i en beta.

Nä det är ju sant. Får hoppas på att det kommer bättre vapen sen, nått liknande en BR från Halo 3

Medlem

hahaahaha


signatur

Retro.

Medlem
Skrivet av Angust:

grafiskt sett ingen major skillnad från halo 3 (besviken)
lite annorlunda vapen och spel stil pga abilitys som jet pack osv men kändes i slutändan fortf som 3'an.....så nej blir inget köp för min del. hade hoppats på mer än så här

*edit*

det enda jag gillade var att menyerna var en avsevärd förbättring samt exp delen

Inte som så att de gjorde som under Halo 3-betan och nergraderade grafiken nu då?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Grafiken är ju snygg för en gång skull i Halos historia...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av KlosterKatten:

Ser ingen skillnad på halo 3 och Reach..

Lol. Betan är ju skit rolig. Kommer sälja sönder nästa jul!

Medlem

Är ju bara samma spela hela tiden, 2an,3an,reach osv.. Alla är lika dåliga imo! Bara 1an som var något att hänga i julgranen

Medlem

Jag satt och väntade hela dagen igår och fick nån gång på eftermiddagen höra att det skulle komma 12:00 AM PDT, vilket är runt mitt i natten till idag. Började tanka det när det släpptes o gick o la mig men ikväll då jevlar! :D:D


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

Medlem

Ska man orka testa det, hmm väntar nog några dagar då det lär vara omöjligt att komma in.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Riktigt bra spel, trevligt att det är så grymt balanserade vapen redan i betan. Det bästa är att de ersatt rapdifire-BR med DMR och lagt till bloom, kräver mer skills av spelaren och svårare att fuska
Synd bara att servrarna är så sega

Inaktiv

Skulle spelat om jag inte fått RROD i fredags. Ödet är emot mig...

1% efter en halv timme, spelar hellre halo 3

Medlem
Skrivet av Maniac Stockholm:

1% efter en halv timme, spelar hellre halo 3

Det var då imponerande segt
Testa avbryta och ladda vid ett senare tillfälle, för mig tog hela betan 30 min att ladda och min polare fick bara offra 20 min. Allt beror på vilken server som skickar, om man har tur eller ej...
Kan dock säga att det är lätt värt tiden

Sen kan det också vara en idé att köra med Reacon som kontrollschema, mer likt det vanliga
Grafiken är klart bättre än i Halo 3 iaf, även om vi vet att grafik på konsol alltid blir sämre än på en gamer-PC. Bra, balanserade vapen, trevliga banor och fina förmågor (även om sprint suger enligt mig). Det som saknas är mer banor, mer spelsätt och lite bättre splitscreen tack

Medlem
Skrivet av Drevlin:

Jag satt och väntade hela dagen igår och fick nån gång på eftermiddagen höra att det skulle komma 12:00 AM PDT, vilket är runt mitt i natten till idag. Började tanka det när det släpptes o gick o la mig men ikväll då jevlar! :D:D

Det kom ungefär 19:00.


signatur

Övning ger träning.

Medlem
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av Maniac Stockholm:

1% efter en halv timme, spelar hellre halo 3

Det var då imponerande segt
Testa avbryta och ladda vid ett senare tillfälle, för mig tog hela betan 30 min att ladda och min polare fick bara offra 20 min. Allt beror på vilken server som skickar, om man har tur eller ej...
Kan dock säga att det är lätt värt tiden

Sen kan det också vara en idé att köra med Reacon som kontrollschema, mer likt det vanliga
Grafiken är klart bättre än i Halo 3 iaf, även om vi vet att grafik på konsol alltid blir sämre än på en gamer-PC. Bra, balanserade vapen, trevliga banor och fina förmågor (även om sprint suger enligt mig). Det som saknas är mer banor, mer spelsätt och lite bättre splitscreen tack

Minst en ny bana och en ny spelstil kommer på freda.


signatur

Övning ger träning.

1
Skriv svar