FZ .vs. SUPERPLAY .vs. PCGAMER

Medlem
FZ .vs. SUPERPLAY .vs. PCGAMER

vad tycker ni, vilken sida är bäst?
varför?

(jag har skrivit lite om detta på de andra sidorna så de också ska delta här så att det blir mer vettigare)

Medlem

Det är ju såklart PCgamer som är bäst!


signatur

PIRANHA BYTES FTW

Medlem

inb4 404


signatur

"Det här är en crackdown på tomciteringar."

Inaktiv

signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

jag tycker att FZ är bäst för det första förstår jag inte ett skvatt utav superplays forum, sen har fz nog mest nyheter på sidan

Självklart PCG.

Grammatik - Check!

Basik Hjärnförmåga - Check!

Svengelska - Check!


signatur

Jag hatar dig - Love Lagerkvist

Inaktiv

Superplay är för alltid i mitt hjärta.

Forumet är allt, nyheter får man på annat håll.


signatur

Jag åkte på forumträff, sen fick jag herpes /Lakrismamma

Medlem

superplays forum är riktigt svårt att navigera i ju

(senaste nyheten var ett bra tag sedan också )

Medlem

FZ som spelsite och PC Gamer som speltidning. Superplay tidningen är alldeles för rörig för min smak.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av PiktorPucci:

Superplay är för alltid i mitt hjärta.

Forumet är allt, nyheter får man på annat håll.

Japp, SP är nummer 1.

Medlem

PC Gamer, nej tack eftersom man lagt av med pc spel,
har inte brytt mig att kolla Superplay.
Har man vart på Fragzone och läst nyheter och tjötat med olika konton sedan allting startade då är man stamkund här.

Medlem

FZ.se är den bästa SIDAN av de tre. PC-gamer är den bästa speltidningen av de tre. SUPERPLAY har jag absolut ingen koll på.

Har i princip bara vistats i fz-forumet och kan inte jämföra det med de andra.

Medlem

Ska man läsa speltidning så är det alltid PCG som gäller. Annars så tycker jag FZ är bäst


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

FZ på nätet, PCG i handen!


signatur

I've been everywhere on Earth, even at the end of Excel

Medlem

Tycker det är intressant att du ställer frågan på FZ forumet... då har ju vi hemmaplan


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Skrivet av Aiek:

jag tycker att FZ är bäst för det första förstår jag inte ett skvatt utav superplays forum, sen har fz nog mest nyheter på sidan

Jag skulle inte kalla det FZ har för nyheter, t.o.m. Aftonbladet är ju snabbare än de. Snarare borde det heta dåheter.


signatur

"Det här är en crackdown på tomciteringar."

Medlem
Skrivet av Overcow:
Skrivet av Aiek:

jag tycker att FZ är bäst för det första förstår jag inte ett skvatt utav superplays forum, sen har fz nog mest nyheter på sidan

Jag skulle inte kalla det FZ har för nyheter, t.o.m. Aftonbladet är ju snabbare än de. Snarare borde det heta dåheter.

Jag föredrar lite äldre nyheter som är skrivna på ett bra sätt än snabba nyheter som är skrivna som om någon bara vill få läsare (se ; aftonbladet).

Sen att det aftonbladet skriver om är allt för ofta spekulationer och/eller lögn med vitala delar av informationen bortraderade gör det inte bättre heller.

OT ; FZ är helt klart bäst, mycket trevliga forumiter, väldigt duktiga skribenter och ingen Steiwerd gör att stämningen är väldigt bra här, och ja sen så är moderatorerna på pcg väldigt inkonsekventa och slänger ur sig rena personangrepp mot Steiwerd (som är mot reglerna) gör det väl knappast till ett forum man tar seriöst.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Varför finns inte alternativet "Ingetdera" med...


signatur

Dryg och bitter.

Medlem
Skrivet av ThomasT:
Skrivet av PiktorPucci:

Superplay är för alltid i mitt hjärta.

Forumet är allt, nyheter får man på annat håll.

Japp, SP är nummer 1.


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Medlem

FZ helt enkelt för att jag sällan besöker de andra sidorna och tidningar i pappersformat har jag helt slutat köpa sedan långt tillbaka.

Medlem

En tråd om vilken sida som är bäst på fz.se? Det funkar ju...
Hur som helst, FZ.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Jag brukar hänga på Superplay men sidan är för krånglig. FZ har det bästa upplägget!

Bra nyheter också!

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

En tråd om vilken sida som är bäst på fz.se? Det funkar ju...
Hur som helst, FZ.

Tror han nämnde att undersökningen har gjorts i samtliga forum.

Skrivet av WaltX:

FZ som spelsite och PC Gamer som speltidning. Superplay tidningen är alldeles för rörig för min smak.

Samma här


signatur

Mess with the best, die like the rest. ^^

Medlem

fz för att den är snyggast och ger mest nyheter.
Superplay för bra tidning och mysigt forum


signatur

Rawr

Medlem

FZ är det ända jag hänger på, och gjort sen början av millenniet.
Har inte prenumererat på PCG sedan slutet av 90talet så kan inte uttala mig där.

Medlem

Låt oss kramas istället! (seriöst, det enda den pollen ger är mer pajkastning mellan forumen)

Tråd låst.

1
Skriv svar