Är detta första Resident Evil 8-bilderna? En kvartett screens har grävts fram

Robot
Är detta första Resident Evil 8-bilderna? En kvartett screens har grävts fram

Eller gör Resident Evil Outbreak en oväntad comeback?

#capcom, #project-resistance, #resident-evil


Releasehästryttare

Capcom kommer ju vara med på PAX i helgen, men om de nu sagt att de skall visa spelet först på TGS så lär vi inte få se det nu tyvärr.

Medlem
Skrivet av Devan:

Capcom kommer ju vara med på PAX i helgen, men om de nu sagt att de skall visa spelet först på TGS så lär vi inte få se det nu tyvärr.

Dom har inte sagt vilket spel de ska visa först

Medlem

Please be a coop RE game!

Medlem

Det ser mer ut som "Operation Raccoon City 2".

Medlem

ser ut som skit..

Medlem

Ser ut som karaktärsgalleriet från en valfri High School-film.

Vi har sportfånen i förgrunden som kör en dyr cabriolet till plugget..
Den rebelliska punk-tjejen som inte följer regler till höger i bild.
Killen i rutig skjorta är den underprivilegierade minoritetskillen från förorten.
Hon i gult tröja i bakgrunden skulle kunna vara den smarta Velma-karaktären med glasögon och hästsvans.

Medlem

Please be a Resident Evil single player game.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Ser inte ut som ett Resident Evil spel.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Vileoxe:

Ser inte ut som ett Resident Evil spel.

Hur ser ett RE spel egentligen ut?

Vi har fasta kamera vinklar, stå stilla och tre lägen att sikta. Mycket fokus på skräck.

Vi har fast kamera, stå stilla och skjuta, tre lägen att sikta med fokus på action.

Tredje persons vinkel, stå stilla och skjuta fokus på action. Inga zombisar i spelet.

Tredje person, b-action story och röra på sig när man skjuter.

Vi har ett PvP RE spel.

Vi har outbreak med coop.

Vi har en där man hoppar mellan karaktärer.

RE serien har ändrats så många gånger att det går inte att säga längre hur ett RE spel ser ut.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

ser ut som skit..

Hur ser du det med fyra bilder?

Medlem

@jehuty: Karaktärer, atmosfär.
Jag förväntar mig visa saker om det ska vara ett RE spel, fast det är olika för alla.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ser ut som någon slags Friday the 13th / Dead by daylight grej. Kan jag se redan nu.

Medlem

Jag har förtroende för dem så länge dem släpper ett SP spel. 7an och RE2 remaken är extremt bra spel enligt mig. Förmodligen de bästa skräckspel jag kört. Hade dock helst vilja se en RE3 Remake. Har aldrig kunnat sätta mig in i RE förut men tyckte 7an och RE2 remaken var GRYM!

FM-guru
F.d. Sisyr

Reagerar mest på att den blonda tjejen ser mer ut som en fyrtioåring än en tonåring i bilden där hon siktar med pistolen.

Inaktiv
Skrivet av Sisyr:

Reagerar mest på att den blonda tjejen ser mer ut som en fyrtioåring än en tonåring i bilden där hon siktar med pistolen.

Håller med 100%. För övrigt väldigt generiska bilder som inte väcker det minsta sug i mig men man ska inte såga det vid fotknölarna efter några ynka bilder men inte det starkaste förstaintryck man fått.

Medlem
Skrivet av 1337Figaro:

Hade dock helst vilja se en RE3 Remake.

Tror inte något annat än att det redan är under utveckling med tanke på den succé som RE2 remake blev.

Medlem

Outbreak spelen var skräp, fight me.

1
Skriv svar