Cyberpunk 2077 - 15 minuter ny gameplay

Robot
Cyberpunk 2077 - 15 minuter ny gameplay

Rå gameplay med kommentarer, sen eftersnack hos utvecklarna CDPR.

#cd-projekt, #cyberpunk-2077, #releaselistan


Releasehästryttare

Dags att se hur mycket grafisk nergradering det har blivit nu då sen de först visade upp "gameplay"!

#hype

Medlem
Skrivet av Devan:

Dags att se hur mycket grafisk nergradering det har blivit nu då sen de först visade upp "gameplay"!

#hype

Äh, skit i graffen. Kan man inte pinka fram svampar med en bibi i en burk på magen så är jag inte intresserad.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Själv har jag börjat undvika att kolla gameplay på efterlängtade spel. Tvärtom vill jag se så lite som möjligt innan jag själv får spela det. Jag är redan hypad så det räcker.

Medlem

@Zidious G: Säger samma som du. Kommer dock smygtitta i några sekunder för att se hur det ser ut... Hoppas det inte slutar med att jag blir fast och kollar genom resten.

Medlem
Skrivet av conthox:

Äh, skit i graffen. Kan man inte pinka fram svampar med en bibi i en burk på magen så är jag inte intresserad.

Eller kan man.....?


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

såååå taggad

Bara det är nått gameplay från action/stridsmoment så, om det ser OK ut så kan jag köpa resten antagligen

Medlem

Om ca 30 minuter så kommer IGN streama 15 minuter gameplay av spelet på deras Youtube kanal.

https://www.youtube.com/watch?v=I-rhLe6XUn8

Medlem
Skrivet av Tapiwen:

Eller kan man.....?

Spänningen är ooliiiiidlig, som Peter Harrysson skulle sagt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Frilansare
Skrivet av Nymbel:

Om ca 30 minuter så kommer IGN streama 15 minuter gameplay av spelet på deras Youtube kanal.

https://www.youtube.com/watch?v=I-rhLe6XUn8

Haha va? Har de två timmar inför-snack eller har de lyckats sno åt sig själva klippet, före CDPR sänder det? Låter ju weird.
Eller gör de en fuling för att knipa tittare? Beskrivningen är ju minst sagt bristfällig. Och inget "world exclusive" att läsa någonstans.

Releasehästryttare
Skrivet av conthox:

Äh, skit i graffen. Kan man inte pinka fram svampar med en bibi i en burk på magen så är jag inte intresserad.

Du blandar inte ihop Death stranding med cyberpunk right?

Medlem
Skrivet av Devan:

Du blandar inte ihop Death stranding med cyberpunk right?

Nä vad får dig att tro det?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Trevligt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Frilansare

Har faktiskt mer förhoppningar på ett bra eftersnack med utvecklarna än själva 15 min-klippet, som ju är en del av det redan sönderanalyserade gameplayet från E3/Gamescom.
Hoppas på lite insikter, att de släpper loss lite nu när de sänder på hemmaplan i Polen.

Backloggens befriare

Våga vägra gameplay!


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Too soon! Måste klara av The Witcher 3 först!


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Haha va? Har de två timmar inför-snack eller har de lyckats sno åt sig själva klippet, före CDPR sänder det? Låter ju weird.
Eller gör de en fuling för att knipa tittare? Beskrivningen är ju minst sagt bristfällig. Och inget "world exclusive" att läsa någonstans.

Visar sig att IGN clickbaitade alla och satte bara igång CDPR's 2-timmarstimer :'D

Frilansare

@Dudinkalv:

Såg det, fy fan.
Gick från ett par hundra till 2700 downvotes på 30 min. Well played!

Moderator | Testpilot

Taggad!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jaaa, hade fan helt glömt, va glad jag blir, så jäääävla hypad haha!!! blir som ett barn på julafton bara jag hör ordet cyberpunk. eller ska man kalla det gamerbånge


signatur

//monster

Frilansare

Jaha, skål då! Fler som kollar?

Frilansare

67000 väntar på twitch, 3500 på Mixer. Väljer nog Mixer idag. Tyvärr kan vi inte bädda in den, pga... Mixer-data som inte vill tillåta oss att stänga av automatisk uppdelning.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Joakim Bennet:

Jaha, skål då! Fler som kollar?

Klart! Du skulle ju hängt med och live-chattat på Discord.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Är jag dum om jag tänker på Deus EX hela tiden?

Medlem

Grafiken ser sådär ut rent tekniskt, men antar att de inte vill göra en groda som de gjorde med Witcher 3.

I övrigt så ser gameplay ut att påminna om Deus Ex fast bättre.

Medlem

Ärligt talat så ser grafiken mycket sämre ut än det de tidigare visat. Gameplay imponerade inte på mig heller direkt.

Medlem

Varför skulle jag kolla på detta. Det gjorde inte saken bättre. Alltså, perkele vad mäktigt det ser ut. Skrämmande bra spel. Kommer köra min första spelomgång som en "net runner". Stealth all the way baby.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Avstängd

Ser verkligen inte ut att motsvara all hype man sett på nätet. Står nog över detta. Alternativt skaffar det då det kommit ner i pris... till 10-15€.

Fullpris no way


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Avstängd

Detta blir deras undergång. Man trodde ju att dom skulle lära sig från witcher 3 men dom har bara gått neråt. Tredjeperson och story, jag kommer inte köpa denna skit.


signatur

PS5 och inget annat.

Skriv svar