Lagbaserad action i nya Resident Evil-titeln

Robot
Lagbaserad action i nya Resident Evil-titeln
Medlem

Capcom do, what Valve doesn’t?

Medlem

Jag säger bara Nope direkt. Inget för mig. Släpptes inte World War Z nyss med samma tema?

Kännns som Capcom nu vill ha en del av MP kakan. Trist för jag älskar Capcoms singelplayer lir och har noll intresse för repetitiv MP.


signatur

Den som vet vet.

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Jag säger bara Nope direkt. Inget för mig. Släpptes inte World War Z nyss med samma tema?

Kännns som Capcom nu vill ha en del av MP kakan. Trist för jag älskar Capcoms singelplayer lir och har noll intresse för repetitiv MP.

precis min tanke med


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
NEJ

Kommer inte spela skulle vara en sror skam

Det senaste var underbart

Medlem

Dead by daylight-ish?

Medlem

Nej jag kommer inte köpa detta och ska den där jäkla mr x vara med igen blev lite besviken på att han var med hela tiden i re2 remaken så det blev inget köp då heller hatar att bli jagad !

ELF
Medlem
Skrivet av Vampir:

Nej jag kommer inte köpa detta och ska den där jäkla mr x vara med igen blev lite besviken på att han var med hela tiden i re2 remaken så det blev inget köp då heller hatar att bli jagad !

Huh? Ganska uppenbart att han skulle dyka upp.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

ser rätt så fattigt ut...

Medlem

Jag ser fram emot detta!
Finns säkert ett läge för singleplayer, hoppas jag i alla fall. Sen kan det vara kul att spela med polarna också.
Vi får som sagt mer information inom kort.


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

yay ett till zombie survivalish spel! När ska vi få nog av dessa? Är lika trött på dessa spel som jag var på ww2 fps förr. Och lika trött som jag är på Battle Royale spel nuförtiden........


signatur

"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."

Medlem

Jag tackar för resident evil 7 och remaken, kanon spel. Nu faller nog serien ner igen.

Skribent
Skrivet av Earthscum:

Jag säger bara Nope direkt. Inget för mig. Släpptes inte World War Z nyss med samma tema?

Kännns som Capcom nu vill ha en del av MP kakan. Trist för jag älskar Capcoms singelplayer lir och har noll intresse för repetitiv MP.

Dessutom har ju Capcom försökt tidigare med MP-spel i RE-världen och inget har väl funkat eller blivit någon hit? Tänker på Umbrella Corps och Operation Raccoon City. Känns som det inte kommer bli någon förändring på det nu heller.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

För Capcom har ju lyckats så väl med tidigare co-op Resident evil spin-off spel.

Medlem

Ser lite sådär ut.


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Left 4 REad!!! Semi-pepp upp!

Medlem

Kan inte se hans ansikte utan att höra DMX låten i huvudet längre...

1
Skriv svar