Hjälp mig med namnförslag på bra/roligt Nick på ps3 och xbox360.

Medlem
Hjälp mig med namnförslag på bra/roligt Nick på ps3 och xbox360.

Jag sitter och funderar så det knakar men har svårt att hitta på nåt bra, kul orginellt nick,

dom flesta är ju redan tagna, för det mesta så funderar man på lite omgjorda versioner av dom nick som finns.

Har några namn man funderar på men dom är lite töntiga fjantiga ? ...

NeeD4SpeeD swe

Gun4Hire Swe

Mr Nice guy swe

det behöver ju inte vara swe=sweden efter varje nick, men det underlättar ju för folk att se vart man är ifrån
Så om ni har lite fantasi, eller kanske vet nån bra,kul namegenerator att tipsa om, please help.

Medlem

Det ser bara fult ut med "swe" och siffror som ersätter bokstäver. Tänk på vad du gillar, översätt ordet till ett annat språk eller ej, slå upp ordet i synonymer och kolla om det finns något ovanligare ord för ordet du har valt istället för det vanliga ordet. Voilà!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Det står ju annars på ditt OnlineID/Gamertag vilket land du kommer ifrån. Angående vad du ska använda som nick så tycker jag att något som innehåller ditt namn på något sätt är bra. Precis som WaltX säger är siffror inget snyggt alls.

Medlem

S4TAN1CDA3MONR4PI4T5FR0MH3LL! swe

Medlem

Varför inte testa Knirk?


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Kör på Nick The Digger, eller min favoritkaraktär från en ganska obskyr manga om en hård detektiv i 30talets frankrike (!), Nate Higgers.

Jag vet inte hur enkelt det är att få tag på ovanstående manga, men den heter fuhai kono baai wa furansu.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Ariath:

Varför inte testa Knirk?

Jo använde det på 360 ett tag, men så dök det upp en massa danskar och börja prata,
fick sen reda på att knirk är knark på danska, lol
Men Greger gav mig ett upplägg nu iaf, att spana in manga och anime karaktärers namn.

Medlem

Knirk-kun


signatur

Rawr

Medlem

Löjligt att copycat:a nick från någon anime.
Med det sagt tycker jag ändå Nate Higgers var bäst.
Jill Al Kews är en annan favorit.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Ta något eget helt enkelt.


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem
Medlem

Drunken_monkey_boxer

1
Skriv svar