Xbox Game Pass - September del 2

Ambassadör
Xbox
Xbox Game Pass - September del 2

Då var det dags igen för fler spel till Xbox Game Pass, som förväntat en handfull spel till så här i slutet av månaden. Den här gången bara till konsol, men det lär dyka upp mer info om XGP PC snart (Inside Xbox 24 sept) och då uppdaterar jag tråden.
Vi bjuds på japanskt, rally och LEGO bland annat den kommande veckan med ett flertal titlar som haft release tidigare under 2019 och ett par äldre spel.
För att kolla in vad som kom tidigare i månaden så hittar ni den förra tråden här.

Nya titlar:

Jump Force (19 sept, konsol)

Bloodstained: Ritual of the Night (19 sept, konsol)

Bad North; Jotunn Edition (26 sept, konsol)

DiRT Rally 2.0 (26 sept, konsol)

LEGO Worlds (26 sept, konsol)

Xbox Game Pass

#xbox #xbox-game-pass #nyhetstips


signatur

Jump in.

Medlem

Åh, Bloodstained! Har längtat efter att få sätta tänderna i det!

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Nocternity:

Åh, Bloodstained! Har längtat efter att få sätta tänderna i det!

Ja, det verkar trevligt!


signatur

Jump in.

Medlem

Fan, köpte Bloodstained ett par veckor sen och ska precis finslipa de sista sakerna i mina 2 sista achievements.... jaja, det var klart värt pengarna!

Medlem

Likt föregående talare så ser jag fram mot att få testa Bloodstained.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av DrDoom:

Fan, köpte Bloodstained ett par veckor sen och ska precis finslipa de sista sakerna i mina 2 sista achievements.... jaja, det var klart värt pengarna!

Hehe ja, det där har man ju varit med om ibland.

Skrivet av Guybrush82:

Likt föregående talare så ser jag fram mot att få testa Bloodstained.

Det ser kul ut indeed. Själv är jag mest sugen på DiRT Rally 2.0, var nära att jag skaffade det i våras efter Tomas recension men det blev inte av. Men nu så!


signatur

Jump in.

Ambassadör
Xbox

Nya spel till Xbox Game Pass för PC utannonserades som utlovat igår, och det var väl inga större skrällar direkt. Bad North, DiRT Rally 2.0 som också kom till konsol nyss. Cities: Skylines och Saints Row IV: Re-elected som också det är XGP-konsolbekanta. Spelen rullas ut inom de kommande veckorna på PC, och det gör också diverse uppdateringar till appen.


signatur

Jump in.

1
Skriv svar