Releasehästryttare
Steam wishlist

Jag sitter och pillar på min wishlist atm och funderar hur många som är som jag och använder den dagligen, sen skulle jag även vilja veta hur många spel ni har på eran wishlists, själv har jag 200+ atm med majoriteten utav dem är spel som skall komma 2020+.

Medlem

Använder väl mest min Wishlist för att hålla koll på spel som jag är intresserad av. Använder mig den aldrig för att bli meddelad av att något spel är på rea.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Bunisher:

Använder väl mest min Wishlist för att hålla koll på spel som jag är intresserad av. Använder mig den aldrig för att bli meddelad av att något spel är på rea.

Samma, vilket var ett litet misstag för min del.

För något år sedan när jag fyllde år fick några vänner för sig att köpa spelen som jag hade som top 5, det var skit saker som bara råkade ligga kvar..


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skrivet av uberpwnage2.0:

Samma, vilket var ett litet misstag för min del.

För något år sedan när jag fyllde år fick några vänner för sig att köpa spelen som jag hade som top 5, det var skit saker som bara råkade ligga kvar..

Vilka Fina vänner du har!

Får spel bara så där!
Fast, förstår jag brukar dock ha vänner som kollar min wishlist och köpa till sig själva istället.
Vilket dock jag föredrar hellre än att få.

Vad var det för spel? om du minns?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Doomed Devil90:

Vilka Fina vänner du har!

Får spel bara så där!
Fast, förstår jag brukar dock ha vänner som kollar min wishlist och köpa till sig själva istället.
Vilket dock jag föredrar hellre än att få.

Vad var det för spel? om du minns?

Minns inte faktiskt. Det var iaf riktigt ruttna spel, som inte kostade så mycket heller som tur var.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Releasehästryttare

Tack alla som röstat!

Kul och se lite statistik, verkar som jag är den enda som är "galen" och besöker wishlistan varje dag

Skall gå igenom de senaste upplagda spelen nu så förhoppningsvis så får jag upp en ny Steamspel senare idag!

Edit: nu är senaste Steamspels tråden uppe #3926962

Releasehästryttare

Skönt att man har minskat sin wishlist, nu nere på "bara" 117 titlar!

Moderator | Testpilot

Fortfarande uppe i typ 300 + lol.

Har tagit bort en del, men lagt till fler mest för att hålla koll när de går ur EA och när det blir rea!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag har knappt använt den, använder den bara för att komma ihåg något, nu är det ett spel där, och inte för att köpa heller, utan för att det var typ fult.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Brukar lägga in spel som verkar intressanta, mer som en kom ihåg lista. Rensar då och då. Nice när man får veta om reor osv. Dock tråkigt då många spel fastnar i EA

Medlem

Har ett spel på Wishlist. Far Cry 4. Det har legat där sedan någon polare rekommenderade det för snart ett decennium sedan.

Kort sagt: Använder inre wishlisten. Alla funktioner som får mig att köpa/villhöva saker i onödan är jag väldigt restriktiv med


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Fyller mest på måfå, kollar ibland, vet annars alltid vad jag är ute efter.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kollar till den i princip varje dag när jag loggar in på Steam Kan förstås bli någon enstaka dag utan steaminlogg.
Brukar lägga till intressanta spel och kolla listan vilka som är på rea Har just nu 1190 st på listan.

Sorterade efter "date added" och det äldsta som fortfarande är kvar är "Wings of Vi" (Added on 12/10/2015) och det senaste på listan är "Faeland" (Added on 11/13/2023)


signatur

◍◯◍ AMD Ryzen 7 3700X 3.6 GHz ◍◯◍ Gigabyte RTX3080 10GB V2 ◍◯◍ Gigabyte X570 UD
◍◯◍
Kingston Fury 64GB (2x32GB) DDR4 3600MHz CL18 ◍◯◍ Corsair HX750i 750W
◍◯◍ Logitech G915 TKL Tactile ◍◯◍ 2x Samsung 870 QVO 8TB ◍◯◍ be quiet! Silent Base 601
◍◯◍
Sony 65" KD65XH9005 ◍◯◍ Audio Pro A36 ◍◯◍ Windows 11

Medlem

Jag kollar säkert in den några ggr i veckan eller månaden.
Jag har 43 spel där. Har gjort en rejäl rensning för ett tag sen.

Spel jag har där är jag intresserad av men inte säkert att jag kommer köpa någonsin.
Använder listan för att hålla reda på intressanta spel så jag inte glömmer dom och så får man ju notis om nått går på REA vilket är bra.
Speciellt om man är i en period att man ska köpa spelet och ser att det är REA så blir det perfekt tajming.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Releasehästryttare
Skrivet av Stefan JL:

Kollar till den i princip varje dag när jag loggar in på Steam Kan förstås bli någon enstaka dag utan steaminlogg.
Brukar lägga till intressanta spel och kolla listan vilka som är på rea Har just nu 1190 st på listan.

Sorterade efter "date added" och det äldsta som fortfarande är kvar är "Wings of Vi" (Added on 12/10/2015) och det senaste på listan är "Faeland" (Added on 11/13/2023)

1190

Att klienten ens klarar av så många utan att hänga sig är ju otroligt, sen hade jag nog personligen mått dåligt om jag haft så många spel som jag vill spela men som bara ligger där, inte läge att rensa?

Vings of vi ja, fick flashbacks hur svårt de va, det kräver nerver av stål för att klara.

Medlem

Har 2073 spel på min wishlist och besöker den sällan, mest grejer jag var intresserad av under en period men som jag nu inte bryr mig om. Har flera gånger gått in och rensat men aldrig klarat mig igenom från A till Z, tar alldeles för lång tid.😆

Pga detta har jag börjat använda follow-knappen istället för spel jag verkligen är intresserad av, betydligt mindre lista där.

Medlem

1558 spel och program på listan just nu, tycker den är smidig dels för att hålla koll på reor och dels för att använda som bokmärke på spel man kanske vill kolla in senare.

Medlem
Skrivet av Devan:

1190

Att klienten ens klarar av så många utan att hänga sig är ju otroligt, sen hade jag nog personligen mått dåligt om jag haft så många spel som jag vill spela men som bara ligger där, inte läge att rensa?

Vings of vi ja, fick flashbacks hur svårt de va, det kräver nerver av stål för att klara.

Hehe.. ingen fara jag har redan accepterat att jag aldrig kommer hinna med att spela allt jag tycker verkar vara intressant
Det är kul att hålla koll på spel helt enkelt, speciellt eftersom jag är väldigt spelintresserad.


signatur

◍◯◍ AMD Ryzen 7 3700X 3.6 GHz ◍◯◍ Gigabyte RTX3080 10GB V2 ◍◯◍ Gigabyte X570 UD
◍◯◍
Kingston Fury 64GB (2x32GB) DDR4 3600MHz CL18 ◍◯◍ Corsair HX750i 750W
◍◯◍ Logitech G915 TKL Tactile ◍◯◍ 2x Samsung 870 QVO 8TB ◍◯◍ be quiet! Silent Base 601
◍◯◍
Sony 65" KD65XH9005 ◍◯◍ Audio Pro A36 ◍◯◍ Windows 11

Medlem

Steam Winter Sale närmar sig. Folk förberedda med plånboken? ☺️

1
Skriv svar