Sonychef hävdar Ghost of Tsushima är så vackert att han inte kan röra sig

Robot
Sonychef hävdar Ghost of Tsushima är så vackert att han inte kan röra sig
Medlem

Kan även läsas som en subtil varning om den olidliga bilduppdateringen.

Att det blir en PS5-verre är ju en lågoddsare

Medlem
Skrivet av kebbe:

Kan även läsas som en subtil varning om den olidliga bilduppdateringen.

"Ett sjukt vackert foto var tionde sekund."


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Wow vad snyggt. Tyvärr har jag xbox.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

@kebbe: Haha, tack för kvällens skratt!!

Medlem

"Sonychef hävdar Ghost of Tsushima är så vackert att han inte kan röra sig"

Är det så låg fps?
också undrar folk varför vi vill ha det på PC...

Medlem

Hade varit trevligt, tyvärr har jag Xbox. Eller snarare, tyvärr kommer mycket intressanta titlar inte till Xbox.

Medlem

haha, ja det blev en del goda skratt av kommentarerna här idag helt klart


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Varför glitchar bladen från träden i början? Försvinner hur som... Varför ser det svajande gräset fördjävulskt ut? Jag tror dock på spelet det verkar sjukt nice. Men nåt överdådigt är det ju verkligen inte.

Avstängd

Fick en vision där Sonychefen helt enkelt faller platt till golvet och kallar på en av sina tjänare; "jag är rullstolsbunden nu."
När man sedan får se Sonychefens ansikte finns där ett förvridet vansinnesleende... tjänaren sneglar till på skärmen och faller efter några sekunder handlöst i golvet med samma vansinnesleende..

Gnällkuk

Kan ju också vara så att han har fått se en tidig pre-alpha av PS5-versionen


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

ser väldigt vackert ut, som horizon zero dawn fast annat tema... ja det är sjukt va bra grafik ps4 kan spotta ur.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

"Ett sjukt vackert foto var tionde sekund."

HAhahahha, bästa kommentaren på många år fan i mig


signatur

//monster

Skribent

Känns lite som "nya" Last Guardian i det hur lite vi egentligen fått veta om spelet sen det annonserades. Något problem verkar de ju med utvecklingen (annars hade de nog visat upp mer av spelet) och som många gissar så är nog chansen rätt stor att spelet skjuts upp till PS5.


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar