PUBG omdöpt i Kina - Game for Peace drar in miljarder varje månad

Robot
PUBG omdöpt i Kina - Game for Peace drar in miljarder varje månad
Medlem

Verkar som att PUBG är omdöpt på FZ också.

Gen
Medlem
Skrivet av lolBEEF:

Verkar som att PUBG är omdöpt på FZ också.

Hur uttalar ni det? Pöbbg? PubbDjii?

Inaktiv
Skrivet av Gen:

Hur uttalar ni det? Pöbbg? PubbDjii?

Pub G

Medlem
Skrivet av Gen:

Hur uttalar ni det? Pöbbg? PubbDjii?

Bara Pug

Medlem

China numba one!


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av lolBEEF:

Verkar som att PUBG är omdöpt på FZ också.

Haha! Jag upptäckte när jag sökte på PUGB att det inte var första gången heller.


signatur
phi
Medlem

PR-maskinen går på högvarv.

Medlem

Ja fy vad pubg var våldsamt och grafiskt... eller inte.

Medlem

kill everyone, then have peace


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

"när du sänkt en fiendes hälsa till noll dör de inte, istället ställer de sig och vinkar hejdå."

Lite nyfiken, vad händer efter det? Dom bara försvinner som i fortnite eller börjar dom göra kommunistiska armhävningar?

KoP
Medlem

Game for peace? Herregud vad kasst. :'D Att panga ner folk har ju allt med fred att göra, eller?

Inaktiv
Skrivet av KoP:

Game for peace? Herregud vad kasst. :'D Att panga ner folk har ju allt med fred att göra, eller?

Hört talas om andra världskriget?

Medlem

Det måste vara krig för att det ska bli fred.

Medlem
Skrivet av Gen:

Hur uttalar ni det? Pöbbg? PubbDjii?

Pubbg.

Inaktiv
Skrivet av Gen:

Hur uttalar ni det? Pöbbg? PubbDjii?

Pub som i en pub där man dricker öl och G som i Django. PUB-G.

Medlem
Medlem

Och här i Sverige vill Miljöpartiet döpa om försvarsdepartementet till fredsdepartementet, de har inte heller läst 1984. (Varför nu "försvar" skulle vara så negativt.)

Medlem

Något jag inte fattar är varför man inte gör paintball spel, spelen kan fungera precis som vanligt fast man skjuter paintball kulor istället för dödliga skott.

Inaktiv
Skrivet av Jeehao:

Något jag inte fattar är varför man inte gör paintball spel, spelen kan fungera precis som vanligt fast man skjuter paintball kulor istället för dödliga skott.

Inte en helt dålig idé. Hade väl kanske blivit en lite lugnare och mindre seriös variant av BR men hade säkert varit skitroligt hursomhelst.
Har man någonsin kört paintball så vet man ju hur adrenalinfylld man är och även om man vet att man inte dör om man blir träffad så gör man ändå allt i sin makt för att "överleva".

Undrar om inte någon gjort mod till typ Dayz eller något med paintball ist för riktiga vapen!?

Medlem
Skrivet av Jeehao:

Något jag inte fattar är varför man inte gör paintball spel, spelen kan fungera precis som vanligt fast man skjuter paintball kulor istället för dödliga skott.

https://paintballpick.com/paintball-video-games/

Finns redan flera, här en lista på de bästa

1
Skriv svar