Call of Duty-teasern analyserad

Robot
Medlem
Call of Duty-teasern analyserad

Deras antaganden är säkert helt åt helvete! Säkerligen bara massa scriptade event så som soldaten som drar sin kompis kropp och fönster breach-reppeleringen á la R6 Vegas! Men för fan, jag tror fan det här kommer att vara en sjujäkla åktur!


signatur

+Werewolf-Legion+

Inaktiv

helicopter styrning tror jag inte en sekund på. Det är ju trots allt Call of Duty


signatur

a"C"RED -

Medlem
Skrivet av darknshy:

helicopter styrning tror jag inte en sekund på. Det är ju trots allt Call of Duty

Säg inte det, Treyarch brukar ju införa fordon i sina Cod-spel.

Men jag tvivlar på att man kan dra omkring sina sårade kompisar, det är nog snarare skriptat.
Jag tippar också på att breachmomenten är som de i Mw2, också skriptade.

Medlem

Jag tror det finns en möjlighet att man får styra helikoptern under en bana eller åtminstånde en del av en bana, fast som vapenpiloten (om det heter så) som när man skjuter båtar å skit i WaW


signatur

Game long and prosper

Medlem

Wow, ser ju as shysst ut. Vilken tur att det är Treyarch som utvecklar dem kan man lita på. synd bara att Activision är utgivare med tanke på deras dålig uppförande gentemot gamla IW.

Medlem

När jag först såg Treyarch fick jag direkt negativa tankar, men detta ser faktiskt ut att kunna bli riktigt riktigt bra:D

Medlem

ser intressant ut..

Medlem

blir nog köp för min del. älskar CoD spelen och det var länge sen man var i vietnam och slogs.

Medlem

I början kändes det som t.ex WaW var mer av en flopp. Men nu i efterhand när man har facit i hand, så känns det faktiskt som att Treyarch lyckas bra med sina spel ändå?

Medlem

Ser lovande ut! Gillar alla Call of Duty (förutom de som endast släpptes till konsol) MP är otroligt roligt att köra.
Jag har inget emot Treyarch, de är bra på att göra spelen men campaigns (syftar på WaW då) kan var lite si sådär, men helt ok.

Definitivt ett köp iallafall!:up:

Medlem

Jaha, ha så kul. Verkar som att butiker i England redan sätter priset som Activision önskar på spelet på hela 55 Brittiska Pund. Ett rätt ovanligt högt pris för ett spel där, och när det kommer till sverige, tja, säg en 800 kr kanske? 700 för PC versionen säkerligen. Sen säkert ytterliggare 150 för 3 maps-map-packet.

http://www.destructoid.com/activision-does-it-again-cod-black...

Verkar som att Activision nu konstant vill höja priset på sina spel, både genom retail och DLC, och de flesta av er tar det som snälla gossar.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Förhoppningsvis kommer det inte vara en så stor höjning men det är inte kul att se hur activision tar betalt och distruberar sina spel. De börjar likna som EA var för ett par år sedan med vision att bara slänga ut spel med expansioner och liknande

1
Skriv svar