Medal of Honor återuppstår - som Respawn-utvecklat VR-spel

Robot
Medal of Honor återuppstår - som Respawn-utvecklat VR-spel
Medlem

Utvecklarna som hoppade av Medal of Honor för att göra Call of Duty hoppade av att göra Call of Duty för att göra... Medal of Honor.

Mer lager än Shrek det här.

Skrivet av lolBEEF:

Utvecklarna som hoppade av Medal of Honor för att göra Call of Duty hoppade av att göra Call of Duty för att göra... Medal of Honor.

Mer lager än Shrek det här.

Haha, så är det nog.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Quest kommer kunna köra Riftspel via USB-C från och med november enligt Zucks inledande tal.

Inaktiv

Det såg ganska roligt ut! Kan vara något för min HTC Vive Ja, jag såg att det var exklusivt för Oculus Rift men är ganska säker att det finns något litet program som gör att man kan spela OR-spel på Vive och vice versa.

Medlem

Kul att medal of honor är tillbaka, även om det är ett vr spel. Får hoppas att de testar vattnet och kanske, släpper ett fullständigt spel senare.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Kul att de satsar på VR, men som sagt väldigt otippat.

Medlem

Ska dom försöka konkurrera med pavlov som jag förstår är vr-shooter som det e-sportas i


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Kul initiativ! Tyvärr tror jag inte att det kommer vara något vidare lönsamt men hoppas jag har fel.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Det såg ganska roligt ut! Kan vara något för min HTC Vive Ja, jag såg att det var exklusivt för Oculus Rift men är ganska säker att det finns något litet program som gör att man kan spela OR-spel på Vive och vice versa.

Ja med Revive så kör man Oculus spel på Vive bara googla


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Äntligen!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Näe, mer otippat hade det nog kunnat vara ändå...


signatur

Gamla kära datorer som skräpar runt i huset: Gateway 2000 P5-90, Dell Optiplex GXPro, Compaq Deskpro 386, Compaq Deskpro EP 6400, Dell Dimension XPS B1000r, Fujitsu Siemens Scaleo 600 (Athlon XP 3000+) etc.

Inaktiv
Skrivet av Molotov:

Ja med Revive så kör man Oculus spel på Vive bara googla

Det var så det hette ja! Hade visst redan det installerat på tiden SuperHot bara fanns på oculus

Skribent
Skrivet av lolBEEF:

Utvecklarna som hoppade av Medal of Honor för att göra Call of Duty hoppade av att göra Call of Duty för att göra... Medal of Honor.

Mer lager än Shrek det här.

Man skulle kunna säga att cirkeln är sluten?


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Hyyype! Jäklar vad taggad jag blev på detta

Medlem

> och verkar alltså inte bli tillgängligt på deras senaste, helt fristående headset Quest.

Alla Oculus Rift-spel kommer bli tillgängliga på Quest:en genom Oculus Link som annonserades på Oculus Connect igår.

Medlem

Ja musiken gav en gåshud iallafall

1
Skriv svar