Skulle du vilja se forumsignaturer på mobilsajten?

Hedersmedlem
Skulle du vilja se forumsignaturer på mobilsajten?

Som titeln säger! Vad tycker du?

På desktopversionen av FZ finns det möjlighet att skriva en kort text som syns under alla inlägg man skriver i forumet. Jag vill veta vad ni tänker, saknas det på mobila FZ eller är det överflödigt? Är det kul eller ointressant med signaturer? Skriv här i tråden för att berätta vad du tycker!

Och glöm inte att rösta i pollen på framsidan.

ELF
Medlem

Ha det annars som en inställning?


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Hedersmedlem
Skrivet av ELF:

Ha det annars som en inställning?

Hur det än blir så känns det vettigt att först kolla hur intresset ser ut. Visar det sig att 5 personer av alla aktiva medlemmar tycker att det är en bra idé så finns det andra grejer som känns viktigare att lägga tid på att utveckla

Medlem

Mhm, kanske det, men som alternativ


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Generellt så vill man ju inte ta bort funktionalitet beroende på vilken sorts enhet användaren sitter på. Där har ni nog svaret, och sen att ni har två versioner av sidan känns lite gammalmodigt.


signatur

IDKFA

Medlem

Sjukt många som inte bryr sig enligt omröstningen. Kan det bero på att de aldrig sett signaturer på sin mobil?

Medlem
Skrivet av Lord Pingu:

Sjukt många som inte bryr sig enligt omröstningen. Kan det bero på att de aldrig sett signaturer på sin mobil?

Kan finnas många anledningar. Jag tex läser aldrig FZ på mobilen.


signatur

I drank what?

Medlem

Å ena sidan vill jag inte ha det för att det gör sidan längre på en redan liten skärm. Å andra sidan så är jag så sällan inne på mobilsidan så de som vill ha sin sig där kan väl få det. Bäst vore som sagt en inställning, men som Gurt är inne på så är det ju bäst att först kolla om det är värt att lägga till över huvud taget. En bättre YT-box uppe på sidan mellan sök och avataren vore bättre prioritering.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Lord Pingu:

Sjukt många som inte bryr sig enligt omröstningen. Kan det bero på att de aldrig sett signaturer på sin mobil?

Läser nästan bara på mobil men bryr mig helt enkelt inte. Min hjärna filtrerar bort signaturer oavsett eftersom de sällan har något viktigt innehåll och bara tar upp plats.

Medlem

Satsa hellre på att få till textrutan på mobilsidan, ingen stavningshjälp - sjukt irriterande när man ska kommentera... Som jag just gjorde..


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

Hedersmedlem

Tack för alla svar!

Skrivet av mrFluffy:

Generellt så vill man ju inte ta bort funktionalitet beroende på vilken sorts enhet användaren sitter på. Där har ni nog svaret, och sen att ni har två versioner av sidan känns lite gammalmodigt.

Jo, vi vet Det jobbas på.

Skrivet av Roten:

Satsa hellre på att få till textrutan på mobilsidan, ingen stavningshjälp - sjukt irriterande när man ska kommentera... Som jag just gjorde..

Det här låter märkligt, sköter inte din mobiltelefon stavningshjälp automatiskt?

Medlem
Skrivet av Gurt:

Tack för alla svar!

Jo, vi vet Det jobbas på.

Det här låter märkligt, sköter inte din mobiltelefon stavningshjälp automatiskt?

Nej, funkar inte... Har en Sony Xperia oxh använder Chrome så inget som sticker ut antar jag...


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

Medlem
Skrivet av Roten:

Nej, funkar inte... Har en Sony Xperia oxh använder Chrome så inget som sticker ut antar jag...

Har också en Xperia och använder Chrome men för mig funkar stavningshjälpen.

Hedersmedlem

@Roten Fungerar stavningshjälpen på andra mobila webbplatser eller gäller det bara FZ?

Medlem
Skrivet av Roten:

Nej, funkar inte... Har en Sony Xperia oxh använder Chrome så inget som sticker ut antar jag...

Jag har en Sony Xperia Compact, jag har förvisso stavningskontrollen avstängd, men funktionen som ger autokomplettering av ord fungerar. Kanske samma för dig, att du har stavningskontrollen av?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar