Modern Warfare visar upp solokampanjen i ny bombastisk trailer

Robot
Modern Warfare visar upp solokampanjen i ny bombastisk trailer

Kapten Prices mustasch har aldrig varit så högupplöst.

#call-of-duty, #infinity-ward, #modern-warfare


Medlem

Det var faktiskt en trevlig överraskning.

Medlem

Har alltid gillat Call of Dutys singleplayer kampanjer, alltid varit riktigt välgjorda. Det här ser ut att ta det ännu längre, jag gillar det, ska bli kul att spela!

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Ska bli spännande att se vad de gör av karaktären Price. Det verkar som att han kommer bli en smula mer tredimensionell än tidigare.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Inaktiv

Ganska frän trailer men nästan lite för packade med cheesy one liners

FM-guru
F.d. Sisyr

Noterade allas favorit Ashur, dvs Nick Tarabay, i trailern, alltid något.

Medlem

Var det verkligen bara jag som tyckte att spelet var gräsligt fult i betan? Körde varenda sak på högsta och allt såg ut som em brun suddig lågupplöst sörja.


signatur

Burn in the light.

Medlem
Skrivet av redruM:

Var det verkligen bara jag som tyckte att spelet var gräsligt fult i betan? Körde varenda sak på högsta och allt såg ut som em brun suddig lågupplöst sörja.

Precis... Det är en _BETA_ - det vill säga igen full release med full specs eller liknande utan endast en beta för att mesta dels testa crossplay i spelets multiplayer...

Wow, vilken krävande och otacksam människa du är... :S


signatur

Vi Veri Veriversum Vivus Vici!

Medlem

Lite väl många one-liners i trailern, och det känns som om jag redan kan pussla ihop hela handlingen med alla spoilers de hade med. Jag är försiktigt optimistisk och hoppas det blir bra, Activision behöver en hit som MW1 och MW2 om de vill ha en framtid med CoD.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Första gången sen Black Ops 1 som kom för över 9 år sedan så är jag lite intresserad av CoD igen. En anledning är att jag är trött på de två spel jag spelat mest de senaste åren.

Men betan var rolig även om spelet var inte så snyggt och väldigt irriterande med den där grynigheten?? Fick bort det när jag drog ner "film grain" till 0.

Kanske blir ett köp av standard versionen.

Blir garanterat Doom Eternal 22 November!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

En beta är så nära release som möjligt då det krävs en massa jobb för att ändra stora saker .
En beta är som gårdagens demo ..nästan..

Medlem
Skrivet av kLIMAX_:

Precis... Det är en _BETA_ - det vill säga igen full release med full specs eller liknande utan endast en beta för att mesta dels testa crossplay i spelets multiplayer...

Wow, vilken krävande och otacksam människa du är... :S

Hej och välkommen in till spelvärlden. Nu för tiden så är det så att spelen brukar inte förändras så mycket från hur betan är tyvärr. Betan brukar användas för nån liten hotfix om ens det, eller för att användas som ett _DEMO_. Tack och lycka till därute

Medlem
Skrivet av redruM:

Var det verkligen bara jag som tyckte att spelet var gräsligt fult i betan? Körde varenda sak på högsta och allt såg ut som em brun suddig lågupplöst sörja.

Vad körde du för rendering scale? Jag tyckte det blev mycket snyggare när man ökade den. Drog dock mycket prestanda och jag jagar fps i ett spel som detta!

Medlem
Skrivet av redruM:

Var det verkligen bara jag som tyckte att spelet var gräsligt fult i betan? Körde varenda sak på högsta och allt såg ut som em brun suddig lågupplöst sörja.

Ändrade du res scale ? Defult va för mig och polarna 50% så spelet renderas 50%av din skärms upplösning, jag körde på 120% då spelet va väldigt lätt drivet och 1080p på 25" så va de lite mycket kantigt.

Måste säga betan va väldigt shabilt och väl oprimerat, hade 200 fps i 1080p allt på high/ultra förutom skugor som va på medium, dock med ett 1080ti men ändå inte många spel idag man kan rulla 200 plus utan att dra ner på inställningar.
Drygt 160 fps på 120% render

Medlem

Riktigt bra trailer måste jag säga! Senaste CoD som var riktigt bra (både SP och MP) var nog Black Ops 1, men denna titeln har definitivt fångat mitt intresse.

Betan var riktigt bra, och här kan man se att man har kommit en bra bit från "Fish Ai:n" som var så dominerande förut.

Det ser ut som en helt ny motor, men jag tyckte att vissa av effekterna och exempelvis elden, såg ut som från de äldre spelen (?)


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
På rea backen

När det gäller såna här spel där MP är hela spelet förutom en liten solo kampanj så är spelet endast värt att lägga pengar på när det hamnat under 249:- . Blir säkert en fin jul klapp på jul rean

Medlem
Skrivet av submariner:

När det gäller såna här spel där MP är hela spelet förutom en liten solo kampanj så är spelet endast värt att lägga pengar på när det hamnat under 249:- . Blir säkert en fin jul klapp på jul rean

Under 249? Då får du nog vänta längre än tre månader.

Medlem
Skrivet av redruM:

Var det verkligen bara jag som tyckte att spelet var gräsligt fult i betan? Körde varenda sak på högsta och allt såg ut som em brun suddig lågupplöst sörja.

Vad hade du för resolution scale? Och de där två sista filmgrejerna i grafikinställningarna gjorde bara spelet suddigare ju högre de var inställda.

Medlem
Skrivet av fantomsmurfen:

Vad hade du för resolution scale? Och de där två sista filmgrejerna i grafikinställningarna gjorde bara spelet suddigare ju högre de var inställda.

Jag hade 100%.


signatur

Burn in the light.

Medlem
Skrivet av kLIMAX_:

Precis... Det är en _BETA_ - det vill säga igen full release med full specs eller liknande utan endast en beta för att mesta dels testa crossplay i spelets multiplayer...

Wow, vilken krävande och otacksam människa du är... :S

Vilken tacksam och naiv konsument du verkar vara.


signatur

P.L.U.R

Medlem

Sent ute men är det bara jag som stör mig på att dom bytte ut originalröstskådisen till Price. Ville han inte eller var det något annat bakom?


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Inaktiv
Skrivet av kLIMAX_:

Precis... Det är en _BETA_ - det vill säga igen full release med full specs eller liknande utan endast en beta för att mesta dels testa crossplay i spelets multiplayer...

Wow, vilken krävande och otacksam människa du är... :S

Ursäkta men vad snackar du om? Ditt påstående hade kanske varit relevant anno 2005 men om du inte märkt det så händer det idag inte mycket mer än puts på de 1-3 månaderna mellan betan och släppet av spelet. Hade man bytt ut BETA till ALFA i ditt påstående så hade det varit mer korrekt. Inget spel av den här magnituden gör särskilt stora förändringar så här nära släppet.

1
Skriv svar