Mario Kart Tour hämtades av 20 miljoner första dygnet

Robot
Mario Kart Tour hämtades av 20 miljoner första dygnet

Populär mobildebut för Nintendos arkadracer.

#apple-arcade, #mario-kart-tour


Medlem

Har lirat lite, blir roligare och roligare i min mening. Bra tidsfördriv.
Sedan tycker jag att Recommended-controls inte alls var bra, fann det mycket bättre att ta Easy-control och därifrån själv ha full kontroll på styrningen med drifts etc.


signatur

PC | Asus Rog Ally | PS5 | Switch

Medlem

Lite småsugen att testa men orkar inte göra ett nintendokonto.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Jag har inget problem med att man kan betala för att låsa upp saker tidigare, så länge man kan låsa upp det genom att spela är det lungt, och att det tar tid är väl bara bra, då räcker spelet längre.

Angående Apple Arcade så har nu även Google lanserat "play pass" där man betalar en månatlig summa för både appar och spel.

Medlem

Undrar hur många av de 20 miljonerna som är som jag, som laddade ner det men vägrade skaffa Nintendo-konto och avinstallerade det innan jag spelat det.

Medlem

Är det inte detta man måste betala 5 dollar per månad för att kunna spela 200cc läget? Det som verkar vara det enda roliga läget?
Översållat med mikrotransaktioner OCH en prenumerationstjänst.... Helt sjukt.
Nej tack Nintendo.

Medlem

testade en bana, sedan kom jag ihåg varför jag inte spelar på mobil...pusselspel är ok men inget mer avancerat. Bättre att köpa en 2500 kr billigare telefon plus en switch xD


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem
Skrivet av MuminPappan:

Angående Apple Arcade så har nu även Google lanserat "play pass" där man betalar en månatlig summa för både appar och spel.

Fast Play Pass känns bara som en desperat framtagen tjänst. Inget exklusivt alls, utan bara gamla spel. Och till skillnad från Arcade så tillåter Play Pass mikrotransaktioner.

Medlem

Ett tips för er som laddat hem det är att man får två veckors gratis testperiod på Gold Pass, bara subscriba och sen säga upp det, dras aldrig några pengar.

Medlem

Kan bara säga att PC spel kommer att vara dött inom ett par år.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Kan bara säga att PC spel kommer att vara dött inom ett par år.

Hahaha, sarkasmen där?? Om inte så lever du långt ifrån verkligheten så det är sorligt.. xD

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Kan bara säga att PC spel kommer att vara dött inom ett par år.

Håller med. Vem vill spela spel som baldur's gate 3 när man kan spela Mario kart iPhone edition.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Kan bara säga att PC spel kommer att vara dött inom ett par år.

Minns inte ens första gången då jag hörde folk påstå detta. Inte hänt än i alla fall.

1
Skriv svar